Aplikacja vod.pl w nowej wersji z lepszym filtrowaniem i formami płatności

Należący do Ringier Axel Springer Polska serwis wideo vod.pl wprowadził nową odsłonę swojej mobilnej aplikacji. Znalazły się w niej między innymi udoskonalone narzędzia do filtrowania treści oraz nowe formy płatności za udostępniane filmy, seriale i programy.

ps
ps
Udostępnij artykuł:
Aplikacja vod.pl w nowej wersji z lepszym filtrowaniem i formami płatności

Wydawca podkreśla, ze uaktualniona aplikacja vod.pl została zaprojektowana tak, aby umożliwić jak najszybsze odnalezienie poszukiwanych treści - dostępną ofertę można filtrować według kategorii: filmy, seriale, programy, dokumenty i programy Onetu. W każdej z nich można znaleźć podział na przydatne sekcje tematyczne.

- Naszym celem było dostarczenie aplikacji, która jak najłatwiej i najszybciej pozwoli znaleźć użytkownikowi interesujący film czy program. Dzięki zmianom użytkownik ma na wyciągnięcie ręki ponad 8 tys. treści wideo, znalezienie interesujących produkcji jest szybsze, wynajdywanie treści intuicyjne, a płatność za nie jest bezproblemowa. Dopełnieniem nowych możliwości w płatnościach będzie wprowadzenie w aplikacji na iOS możliwości płatności Apple – zaznacza w komunikacie Tomasz Gaweł, dyrektor zarządzający vod.pl.

grafika

Wygodniejsze płatności i filmy w telewizorze

Aktualizacja wersji na systemy iOS i Android ma stawiać na polepszenie stabilności i intuicyjności aplikacji. Według zapowiedzi trwają prace nad zmianami, które skupią się na dostarczaniu funkcjonalności pozwalającym użytkownikom sprawne zarządzanie ulubionymi treściami oraz umożliwiającymi castowanie ich z aplikacji mobilnej na telewizory.

Płatności za oglądane materiały można dokonywać bezpośrednio w aplikacji Android – za pomocą Blika, przelewów online, kart kredytowych lub płatnych SMS-ów.

Wersja aplikacji na system iOS również doczekała się szeregu poprawek, dzięki którym użytkownicy otrzymali dostęp do całej biblioteki filmów w vod.pl.

grafika

Według danych z badania Gemius/PBI opracowanych przez Wirtualnemedia.pl w październiku br. vod.pl odwiedziło 3,79 mln realnych użytkowników, czyli 13,64 proc. wszystkich polskich internautów. Wykonali oni na stronie 16,54 mln odsłon, a każdy spędził na niej przeciętnie 37 minut i 51 sekund.

ps
Autor artykułu:
ps
Author widget background

PRACA.WIRTUALNEMEDIA.PL

NAJNOWSZE WIADOMOŚCI

"New York Times" pozywa administrację Trumpa

"New York Times" pozywa administrację Trumpa

PepsiCo wkracza do świata F1 z Mercedesem

PepsiCo wkracza do świata F1 z Mercedesem

Pięć państw bojkotuje Eurowizję. Powodem dopuszczenie Izraela

Pięć państw bojkotuje Eurowizję. Powodem dopuszczenie Izraela

Łukasz Miętus z Media Direction OMD do BYD Polska

Łukasz Miętus z Media Direction OMD do BYD Polska

DoubleVerify rozszerza integrację z Microsoft Advertising. Nowe pomiary i automatyzacja kampanii

DoubleVerify rozszerza integrację z Microsoft Advertising. Nowe pomiary i automatyzacja kampanii

SEC Newgate otwiera biuro na Węgrzech

SEC Newgate otwiera biuro na Węgrzech