Aplikacje mobilne zarabiają coraz więcej. TikTok nadal liderem popularności

W trzecim kwartale 2020 roku kwota globalnych wydatków w aplikacjach osiągnie 29,3 mld dolarów. To wzrost o 32 procent rok do roku. Liczba zainstalowanych aplikacji sięgnie 36,5 mld. Najpopularniejszą platformą mobilną ściąganą przez nowych użytkowników pozostaje chiński TikTok.

ps
ps
Udostępnij artykuł:

Firma analityczna Sensor Tower zajmująca się zbieraniem statystyk na temat segmentu aplikacji mobilnych opublikowała kluczowe prognozy dotyczące trzeciego kwartału 2020 r.

Więcej wydatków na aplikacje

Z informacji udostępnionych przez Sensor Tower wynika, że w trzecim kwartale br. globalne wydatki na aplikacje mobilne osiągną kwotę 29,3 mld dol., co będzie oznaczało wzrost rok do roku o 32 proc.

Więcej na programy wydadzą użytkownicy platformy App Store (19 mld dol.), podczas gdy w Google Play osiągną poziom 10,3 mld dol.

grafika

Na szczycie najbardziej dochodowych aplikacji znajduje się TikTok, który potwierdza swoją przewagę w wypadku App Store. W Google Play jest nieco inaczej, w wypadku tej platformy uwagę zwraca obecność na podium mobilnej wersji serwisu Disney+.

grafika

TikTok na szczycie

Zgodnie z analizami Sensor Tower w trzecim kwartale br. globalna liczba ściągnięć aplikacji mobilnych wyniesie 36,5 mld. To będzie oznaczało wzrost o 23,2 proc. w porównaniu z analogicznym okresem roku 2019.

grafika

Niezaprzeczalnym liderem popularności aplikacji mobilnych pozostaje chiński TikTok, który znajduje się na szczycie zarówno w wypadku Google Play, jak i App Store.

grafika

PRACA.WIRTUALNEMEDIA.PL

NAJNOWSZE WIADOMOŚCI

KRRiT przedłuża koncesje. Chodzi m.in. o stacje Polsatu i Canal+

KRRiT przedłuża koncesje. Chodzi m.in. o stacje Polsatu i Canal+

Polsat Box udostępnił za darmo wiele kanałów

Polsat Box udostępnił za darmo wiele kanałów

Współpracownica Agory bez pieniędzy po porodzie? Firma odpowiada "Solidarności"

Współpracownica Agory bez pieniędzy po porodzie? Firma odpowiada "Solidarności"

KRRiT zaakceptowała plany mediów publicznych. Co z likwidacją kanałów TVP?

KRRiT zaakceptowała plany mediów publicznych. Co z likwidacją kanałów TVP?

Dwa nowe tytuły w ofercie InPostu. Zamówisz je do Paczkomatu

Dwa nowe tytuły w ofercie InPostu. Zamówisz je do Paczkomatu

Nowa prezeska wydawcy "Pisma"

Nowa prezeska wydawcy "Pisma"