ARBOvision dla marki Reebok

Reebok podpisał umowę na działania PR z agencją ARBOvision.

wm
wm
Udostępnij artykuł:

Agencja w ramach umowy zajmie się realizacją działań z zakresu media relation, m.in. opracowaniem produktowych i korporacyjnych informacji prasowych wraz z ich dystrybucją do mediów i monitoringiem prasy, organizowaniem spotkań prasowych i imprez specjalnych.

Zgodnie z kontraktem agencja zajęła się również intensywnymi działaniami ePR, które mają na celu zwiększenie obecności marki Reebok w mediach elektronicznych.

Działania ARBOvision mają służyć wsparciu określonych grup produktów oraz budowaniu dobrego wizerunku marki w mediach.

wm
Autor artykułu:
wm
Author widget background

PRACA.WIRTUALNEMEDIA.PL

NAJNOWSZE WIADOMOŚCI

Będą dwa nowe sezony "Hotelu Paradise". W programie dwie prowadzące

Będą dwa nowe sezony "Hotelu Paradise". W programie dwie prowadzące

Właściciel TVN wybierze Netfliksa? Ruszyły negocjacje ws. HBO Max

Właściciel TVN wybierze Netfliksa? Ruszyły negocjacje ws. HBO Max

Zmarł Rafał Kołsut. Jako dziecko był gwiazdą "Ziarna"

Zmarł Rafał Kołsut. Jako dziecko był gwiazdą "Ziarna"

Ziętara zginął, bo był dziennikarzem. Kto i dlaczego straszy teraz media, które o tym piszą?

Ziętara zginął, bo był dziennikarzem. Kto i dlaczego straszy teraz media, które o tym piszą?

KRRiT przedłuża koncesje. Chodzi m.in. o stacje Polsatu i Canal+

KRRiT przedłuża koncesje. Chodzi m.in. o stacje Polsatu i Canal+

Polsat Box udostępnił za darmo wiele kanałów

Polsat Box udostępnił za darmo wiele kanałów