Archiwum z dnia 2009.01.09
- 00:50 'Hit generator' - nowe show Dwójki
- 00:54 TVP Info traci, TVN 24 zyskuje, a Polsat News i Superstacja dalejidą "łeb w łeb"
- 00:58 Platformy satelitarne mają już 4,7 mln abonentów
- 00:59 Sprzedaż "Dziennika" najniższa w historii, duży spadek"Rzeczpospolitej"
- 01:00 Black&White wprowadzi Müller na polski rynek
- 01:00 Hard&Smart dla Muzeum Narodowego w Poznaniu
- 01:00 Grupa Radiowa Time partnerem WOŚP
- 01:00 Lenovo zwolni 11 procent załogi
- 01:00 Obama wydał 16 mln USD na internetową reklamę
- 01:00 Serial science-fiction 'Czysta krew' (True Blood) debiutuje na HBO
- 01:00 Prawie 4 mln Brytyjczyków kupowało online w Boże Narodzenie
- 01:01 Nowy klient agencji ComPress
- 01:02 Wojciech Sielicki zajmie się relacjami międzynarodowymi wbet-at-home.com
- 01:02 Media kluczowe dla proekologicznych zachowań kobiet
- 01:03 Globalny budżet reklamowy marki Vertu dla DHM
- 01:03 3,6Mb/s - średnia prędkość szerokopasmowego internetu na Wyspach
- 01:03 Wojciech Babiarczyk w Złotych Przebojach
- 01:05 Najlżejszy na świecie laptop z 8-calowym ekranem od Sony
- 01:07 Gadu-Gadu reklamuje serwis społecznościowy na Ukrainie
- 01:09 Michael Heidtman dołączył do zespołu Demo Effective Launching
- 01:13 Guinness przypomina swoje stare spoty (wideo)
- 01:16 Garnier promuje karnawałowe ceny (wideo)
- 01:34 RMF FM, Jedynka i Trójka w górę, traci Radio ZET
- 01:52 Startują castingi do 'You Can Dance 4'
- 01:55 Grudzień 2008: TVN24 liderem, rekord Disney Channel
- 02:16 Polacy najmniej wierzą reklamom banków
- 02:46 Mateusz Kirstein
- 03:30 Agencja Fat Baby wystartowała na przekór kryzysowi
- 05:53 Axel Springer udostępnia aplikację ułatwiającą planowanie kampanii
- 08:30 Gadu-Gadu zmieniło nazwę i logo
- 23:59 RMF FM najchętniej słuchaną stacją 2008 roku