Aplikacja jest nakładką na oprogramowanie Soft Report Explorer,opracowaną przez instytut MillwardBrown SMG/KRC na zlecenie AxelSpringer Polska. Zastosowanie nowego programu powoduje, że tytułyoferowane w pakiecie Press Power, czyli "Fakt", "Dziennik","Przegląd Sportowy" i "Sport", znajdują się w jednym cennikowymprodukcie. Dzięki temu agencje i domy mediowe zyskują wygodę wplanowaniu kampanii opartej o dzienniki wydawcy, a wspólna ofertagazet codziennych Axel Springer Polska znajduje odzwierciedlenie wbadaniu PBC.
- Do tej pory przy planowaniu pakietów media plannerzy nie mogligrupować tytułów prasowych. Zamiast tego musieli żmudnie zapisywaćposzczególne emisje, nawet kilkadziesiąt za jednym razem. Terazmogą planować kampanię szybciej, a nasza oferta staje się w pełnitransparentna dla klientów - mówi Rafał Grudowski, zastępcadyrektora biura reklamy prasy codziennej w wydawnictwie.

Aplikacja udostępniana jest agencjom i domom mediowym bezpłatniena stronie internetowej www.axelspringer.pl/pbc. Nowyprogram jest łatwy w obsłudze. Nie wymaga dodatkowych instalacji inie blokuje innym wydawcom możliwości grupowania ich własnychtytułów.











