Startująca właśnie kampania reklamowa Garnier podkreśla"karnawałowe ceny" produktów tej marki, promując jednocześniekonkurs, w którym za kupienie wybranych z nich i wysłanie SMS-emdokończenia hasła "Dbam o siebie, gdy..." można wygrać wyjazd doWenecji. W kampanii wykorzystywanych jest kilka wersji spotu, któryskłada się z 20-sekundowej części zasadniczej i 10-sekundowegoprzekazu zachęcającego do akcji konsumenckiej prowadzonej wwybranych sieciach sprzedaży.
Rozpoczęta 5 stycznia akcja "Karnawał z Garnierem" obejmujetelewizję (TVP1, TVP2, Polsat, Polsat 2, TVN, TV4, TVN7, stacje ATMedia), radio (m.in. Radio Zet, Eska Warszawa, Karolina ZłotePrzeboje, Puls Złote Przeboje) oraz prasę (m.in. "Gala", "WysokieObcasy", "Przyjaciółka", "Rzeczpospolita", "Gazeta Wyborcza").
Kreację kampanii zaplanowanej do końca stycznia przygotowałaagencja reklamowa Publicis, natomiast zakupem mediów zajął się dommediowy ZenithOptimedia.












