Archiwum z dnia 2009.03.06
- 00:03 Polsat z koncesjami dla dwóch nowych kanałów
- 00:06 Magazyn disco polo i żużel na antenie TVS
- 00:47 Spada sprzedaż 'Faktu', 'Gazety Wyborczej' i 'Rzeczpospolitej'
- 01:00 Piotr Eibl w agencji Kropka Bordo
- 01:00 FC Liverpool przedłuża umowę sponsorską z Bank of America
- 01:00 IDC: spadek sprzedaży pecetów w IV kw.
- 01:00 Hitwise: Facebook najczęściej wyszukiwaną marką
- 01:02 3/4 rodziców widzi pozytywne skutki gier wideo
- 01:02 iSuppli: sprzedaż smartfonów może wzrosnąć nawet o 11 proc.
- 01:02 Nokia ogłasza przetarg na budżet medialny
- 01:03 Odświeżony Falvit promuje "czas na siłę kobiecości"
- 01:03 Kanał Ale Kino! zrezygnował ze współpracy z agencją Mamastudio
- 01:04 Monika Klama dyrektorem strategii w Just
- 01:04 'Prestige House' ze zmienioną szatą graficzną i zawartością
- 01:04 YouTube i Universal stworzą nowy serwis muzyczny?
- 01:05 Brazylijski śpiew i piłkarskie pomarańcze w kampanii Tymbarku(wideo)
- 01:05 Zapijanie głoda reklamuje Danio w butelce (wideo)
- 01:05 Z ClickAd do Netizens
- 01:05 Nordea reklamuje kredyt 'po drodze do Twojego domu' (wideo)
- 01:06 PKP Intercity szuka agencji reklamowej
- 01:32 Operatorzy zachęcają do oddawania zużytych telefonów komórkowych
- 01:36 The Prodigy, Emiliana Torrini i Fat Freddy's Drop na Open'erze
- 02:52 Polscy pracodawcy nie ograniczają dostępu do internetu
- 03:35 30 proc. rabatu w wiosennej promocji Cyfry+
- 12:01 Polacy rzadko słuchają radia i kupują muzykę w sieci
- 14:39 Kobieta z pilotem
- 15:02 Mindshare i Initiative najlepszymi domami mediowymi 2008