Mindshare i Initiative najlepszymi domami mediowymi 2008

Mindshare i Initiative zostały uznane domami mediowymi roku 2008przez prestiżowy magazyn "Advertising Age". Zadecydowały o tymzarówno udane kampanie przygotowane przez firmy, jak iprzeprowadzone w nich zmiany organizacyjne.

Redakcja Wirtualne Media
Redakcja Wirtualne Media
Udostępnij artykuł:

Największy wpływ na przyznanie Mindshare i Initiative tytułudomów mediowych roku 2008 przez branżowy magazyn "Advertising Age"miały udane kampanie przeprowadzone przez te firmy. Mindshareprzygotował razem z koncernem Unilever chińską wersję "BrzyduliBetty" oraz akcję promującą serwis internetowy inthemotherhood.com.Natomiast Initiative zrealizowało kampanię wprowadzającą HyundaiaGenesis oraz akcję reklamową marki MillerCoors.

"Advertising Age" docenił też zmiany w organizacji obu domówmediowych: uproszczenie przez Mindshare struktury wewnętrznej z 12do 4 działów oraz kluczową funkcję pełnioną w Initiative przezRicharda Beavena, CEO tej firmy. O przyznaniu nagrody zdecydowałyteż nowe budżety globalne, które zdobyły Mindshare (m.in. LG iEstee Lauder) i Initiative (m.in. Hyundai/Kia i Dr Pepper SnappleGroup).

PRACA.WIRTUALNEMEDIA.PL

NAJNOWSZE WIADOMOŚCI

KRRiT przedłuża koncesje. Chodzi m.in. o stacje Polsatu i Canal+

KRRiT przedłuża koncesje. Chodzi m.in. o stacje Polsatu i Canal+

Polsat Box udostępnił za darmo wiele kanałów

Polsat Box udostępnił za darmo wiele kanałów

Współpracownica Agory bez pieniędzy po porodzie? Firma odpowiada "Solidarności"

Współpracownica Agory bez pieniędzy po porodzie? Firma odpowiada "Solidarności"

KRRiT zaakceptowała plany mediów publicznych. Co z likwidacją kanałów TVP?

KRRiT zaakceptowała plany mediów publicznych. Co z likwidacją kanałów TVP?

Dwa nowe tytuły w ofercie InPostu. Zamówisz je do Paczkomatu

Dwa nowe tytuły w ofercie InPostu. Zamówisz je do Paczkomatu

Nowa prezeska wydawcy "Pisma"

Nowa prezeska wydawcy "Pisma"