Archiwum z dnia 2010.02.11
- 00:00 „Hotel 52” zmierzy się z „Ojcem Mateuszem”
- 00:22 Jedynka też chce mieć muzyczne show
- 01:00 Funai: Masz dużego? Kup sobie małego!
- 01:00 Oferta publiczna EKO Holding, szacowana na 84 mln zł, ruszy 22 lutego
- 01:00 Ad Publica dla marki Sante
- 01:00 Telma wprowadzi nową markę Wycen i Ekspertyz
- 01:00 GroupM z medialnym budżetem Bayer
- 01:00 Disney: wyniki finansowe lepsze od oczekiwań
- 01:00 PEP chce przeznaczyć zysk za 2009 r. na fundusz rezerwowy na przyszłą dywidendę
- 01:00 Trzy czwarte Polaków nie działa społecznie
- 01:00 Bruce Willis napastowany przez pijanych
- 01:00 Specjalnie wydanie "Metra” na Walentynki
- 01:01 Grupa KBC jest w ‘normalnym’ procesie sprzedażowym sieci Żagiel
- 01:01 Deficyt na rachunku obrotów bieżących wyniósł 998 mln euro w grudniu
- 01:01 Open Finance: 12,1 mld złotych w 2009 r.
- 01:01 Nowy klient magnifiCo PR
- 01:01 Alcatel-Lucent: 20-proc. spadek przychodu w IV kw.
- 01:01 Klienci biznesowi zadowoleni z działania polskiego rynku telekomunikacyjnego
- 01:01 Kredyt Bank chce zachować poziom wypłacalności powyżej 10 proc. w 2010 r.
- 01:01 MSP nadal chce żeby PZU przeprowadził IPO w I połowie 2010 r.
- 01:01 WIG20 na zamknięciu najniżej od października
- 01:02 Pierwsza reklama Dove dla mężczyzn od Unilever (wideo)
- 01:02 „Promocja SMS” w Play Mixtura
- 01:02 Polskie lotniska obsłużyły 16,14 mln osób w ruchu regularnym i 2,98 mln w czarterach w 2009 r.
- 01:02 Złoty odrobił straty dzięki poprawie na globalnych rynkach
- 01:02 Pierce Brosnan na Bulwarze Zbawienia
- 01:02 Spider-Man w 3D
- 01:02 Lady GaGa w duecie z Britney Spears
- 01:03 Eksport spadł o 17,1 proc., import - o 26,3 proc. w 2009 r.
- 01:05 Van Natta nie jest już CEO MySpace
- 01:05 Ebejot reklamuje się jako „lojalnie polecany deweloper”
- 01:05 Dwie trzecie firm korzysta z telefonów stacjonarnych i komórkowych
- 01:07 McGarryBowen najlepszą agencją reklamową 2009 roku
- 01:07 Łukasz Kalbarczyk i Piotr Stanek w Marketing Online
- 01:08 Maciej Mincer tymczasowo pokieruje czeskim ARBOinteractive
- 01:09 Dyrektor marketingu Unilever rezygnuje
- 01:09 Baidu: 48-proc. wzrost zysku w IV kw.
- 01:10 Play Fresh wprowadza „Stan darmowy” (wideo)
- 01:11 Olimpijski „Kibicometr” w internetowej kampanii „Tyskie. Łączy!”
- 01:11 Minister Skarbu chce powrotu Jethon
- 01:12 Cerutin: I możesz czuć się bezpieczniej (wideo)
- 01:12 Dailymotion z EMI
- 01:17 Rebel.tv w ofercie At Media od marca, sprzedaż reklam w E! zawieszona
- 01:20 Walentynkowa promocja w VOD Cyfry+
- 01:28 BNP Paribas Fortis: 2 miliardy złotych na kredyty dla firm
- 01:28 Automatyczne przedłużanie umów w Orange
- 01:30 Darmowe rozmowy w Play bez ograniczeń (wideo)
- 01:40 Nowy magazyn o bezpieczeństwie w firmie
- 01:45 Aster: sześć kanałów z analogu do oferty cyfrowej
- 01:48 Lustrzana Joanna Kurowska w nowej kampanii Plus dla Firm (wideo)
- 01:52 Google rzuca wyzwanie Facebookowi (wideo)
- 01:59 BBC płaci miliony funtów dla gwiazd
- 02:00 „Przekrój” z nowym sekretarzem redakcji
- 02:51 home.pl wprowadza łącza o przepustowości 10 Gb/s
- 04:21 Spot z chłopcami „prześwietlającymi” dziewczyny wprowadza w błąd i narusza dobre obyczaje (wideo)
- 06:00 Kanał Crime & Investigation Network wkracza do Polski
- 08:43 Ericsson dostawcą sieci LTE dla operatora AT&T w USA
- 11:30 Znaczna poprawa efektywności
- 12:15 Grupa WARTA zebrała 4,5 mld zł składki
- 14:57 Orange Free na Kartę – tani internet i rozmowy bez abonamentu
- 15:44 Promocja w mBanku: wykup OC/AC i głośno rozmawiaj
- 18:38 UKE: TPSA mogła dyskryminować Netię w IV kw. 2009 roku
- 18:39 TVP likwiduje „Teleranek” i zawiesza programy dziecięce
- 22:52 Info-TV-FM przedstawiło nową ofertę hurtową TV mobilnej
- 22:55 Sport okiem modelki w Eurosporcie