GroupM z medialnym budżetem Bayer

Agencja GroupM będzie odpowiedzialna za planowanie i zakup mediów dla firmy Bayer AG w Europie, Azji i Ameryce Łacińskiej.

km / km / km
km / km / km
Udostępnij artykuł:

W przetargu na warty około 570 milionów euro budżet należąca do holdingu WPP Grop agencja pokonała Interpublic Group i Omnicom Media Group.

Do niemieckiego koncernu chemiczno-farmaceutycznygo należą takie marki jak Berocca, Feminax, Alka-Seltzer, Rennie, Aleve i Canesten.

PRACA.WIRTUALNEMEDIA.PL

NAJNOWSZE WIADOMOŚCI

Dwa nowe tytuły w ofercie InPostu. Zamówisz je do Paczkomatu

Dwa nowe tytuły w ofercie InPostu. Zamówisz je do Paczkomatu

Nowa prezeska wydawcy "Pisma"

Nowa prezeska wydawcy "Pisma"

Publicis Media liderem nowego biznesu w Polsce. Starcom na czele agencji

Publicis Media liderem nowego biznesu w Polsce. Starcom na czele agencji

Finał programu "Ej, Stara!". Ilu widzów miał nowy format Doroty Szelągowskiej?

Finał programu "Ej, Stara!". Ilu widzów miał nowy format Doroty Szelągowskiej?

REM oddala skargę policji na reportaż "Superwizjera TVN"

REM oddala skargę policji na reportaż "Superwizjera TVN"

Co trzyma Polaków przy płatnej telewizji? TVN24 na czele

Co trzyma Polaków przy płatnej telewizji? TVN24 na czele