Ebejot reklamuje się jako „lojalnie polecany deweloper”

W radiu, prasie, internecie i na outdoorze ruszyła kampania reklamowa warszawskiej firmy deweloperskiej Ebejot. Akcja przebiega pod hasłem „Lojalnie polecany deweloper”.

Wojtas Tomasz
Wojtas Tomasz
Udostępnij artykuł:

Kampania reklamowa warszawskiego dewelopera Ebejot pokazuje uśmiechniętych klientów tej firmy, podkreślając, że to wyłonione w castingu osoby, które autentycznie mieszkają na wybudowanych przez nią osiedlach. Przekaz pod hasłem „Lojalnie polecany deweloper” ma promować pozytywny wizerunek firmy Ebejot. Akcja jest prowadzona w radiu Złote Przeboje, prasie („Rzeczpospolita” i „Kurier Nieruchomości”), internecie, na outdoorze (nośniki w okolicach warszawskich inwestycji firmy) oraz podczas targów branżowych. Kreację kampanii przygotowała agencja Brands Alive, która współpracowała również z firmą Ebejot przy planowaniu i zakupie mediów.

Wojtas Tomasz
Autor artykułu:
Wojtas Tomasz
Author widget background

PRACA.WIRTUALNEMEDIA.PL

NAJNOWSZE WIADOMOŚCI

Globalna awaria Cloudflare. Nie działała Canva, Downdetector i sklepy online

Globalna awaria Cloudflare. Nie działała Canva, Downdetector i sklepy online

Będą dwa nowe sezony "Hotelu Paradise". W programie dwie prowadzące

Będą dwa nowe sezony "Hotelu Paradise". W programie dwie prowadzące

Właściciel TVN wybierze Netfliksa? Ruszyły negocjacje ws. HBO Max

Właściciel TVN wybierze Netfliksa? Ruszyły negocjacje ws. HBO Max

Zmarł Rafał Kołsut. Jako dziecko był gwiazdą "Ziarna"

Zmarł Rafał Kołsut. Jako dziecko był gwiazdą "Ziarna"

Ziętara zginął, bo był dziennikarzem. Kto i dlaczego straszy teraz media, które o tym piszą?

Ziętara zginął, bo był dziennikarzem. Kto i dlaczego straszy teraz media, które o tym piszą?

KRRiT przedłuża koncesje. Chodzi m.in. o stacje Polsatu i Canal+

KRRiT przedłuża koncesje. Chodzi m.in. o stacje Polsatu i Canal+