Kampania reklamowa warszawskiego dewelopera Ebejot pokazuje uśmiechniętych klientów tej firmy, podkreślając, że to wyłonione w castingu osoby, które autentycznie mieszkają na wybudowanych przez nią osiedlach. Przekaz pod hasłem „Lojalnie polecany deweloper” ma promować pozytywny wizerunek firmy Ebejot. Akcja jest prowadzona w radiu Złote Przeboje, prasie („Rzeczpospolita” i „Kurier Nieruchomości”), internecie, na outdoorze (nośniki w okolicach warszawskich inwestycji firmy) oraz podczas targów branżowych. Kreację kampanii przygotowała agencja Brands Alive, która współpracowała również z firmą Ebejot przy planowaniu i zakupie mediów.
Ebejot reklamuje się jako „lojalnie polecany deweloper”
W radiu, prasie, internecie i na outdoorze ruszyła kampania reklamowa warszawskiej firmy deweloperskiej Ebejot. Akcja przebiega pod hasłem „Lojalnie polecany deweloper”.












