„Bez zagrożenia” będzie pismem kierowanym do średnich i dużych przedsiębiorstw, w szczególności do kadry zarządzającej, dyrektorów IT, CIO, CSO, CISO oraz specjalistów ds. bezpieczeństwa. Na łamach miesięcznika prezentowane będą treści dotyczące skutecznego zarządzania bezpieczeństwem firmy zarówno fizycznym jak i informacyjnym.
- Dzięki m.in. praktycznym poradom, studium poszczególnych przypadków, analizie produktów i systemów dedykowanych do zarządzania bezpieczeństwem w firmie będziemy promować najlepsze rozwiązania kształtujące charakter i wartość rynku - mówi redaktor naczelny tytułu Robert Jesionek, w przeszłości związany z wydawnictwem IDG.
Magazyn będzie mieć 60 stron, a jego nakład wyniesie 10 tys. egz. Miesięcznik będzie dystrybuowany bezpłatnie w ramach prenumeraty kwalifikowanej do kadry zarządzającej, dyrektorów IT, CIO, CSO, CISO oraz specjalistów ds. bezpieczeństwa w firmach. Pismo utrzymywać się będzie z działalności szkoleniowej wydawcy oraz reklam.

Działania promocyjne związane z pojawieniem się magazynu na rynku obejmują: mailing, internet oraz targi bezpieczeństwa.
Kolejny tytuł kierowany dla firm Edgar Kreb planuje wprowadzić na rynek jesienią br.











