Archiwum z dnia 2010.03.31
- 01:09 Coraz mniej widzów „Tylko nas dwoje”
- 02:00 Nowy klient Multi Communications
- 02:00 Snoop Dogg wiecznie na haju
- 02:00 XPlus z serwisem internetowym od Eura7
- 02:00 Ceneo.pl wprowadza statusy dostępności produktów
- 02:00 Adamed ma zgodę UOKiK na zakup Polfy Pabianice
- 02:00 Wampirzyca z "Zaćmienia" ma własną powieść
- 02:00 Cisco ma zgodę regulatorów na przejęcie firmy Tandberg
- 02:00 „Tygodnik Powszechny” z płytą z muzyką barokową
- 02:00 Turniej o Złotą Piłkę ponownie z Ciszewski Marketing Sportowy
- 02:01 Pamapol ma wyłączność na negocjacje z Agros Nova
- 02:01 RPP utrzymała stopy proc. bez zmian - neutralne nastawienie
- 02:01 MSP: debiut giełdowy PZU w maju, Tauron - VI, GPW - koniec roku
- 02:01 Eurostat: Bezrobocie w Polsce wyniosło 9,0% w lutym, w całej UE - 9,6 proc.
- 02:01 Wizz Air: nowe opłaty za bagaże
- 02:01 Will Smith nie ocali nas przed kosmitami
- 02:01 Shakira myśli o dzieciach
- 02:01 Mąż Sandry Bullock na odwyku
- 02:02 Niepewność dotycząca PKB i spadająca inflacja skłoniły RPP do utrzymania stóp
- 02:02 Obsada "Kac Vegas 2" potwierdzona
- 02:02 Limity ceny w programie Rodzina na Swoim w górę
- 02:02 I kwartał 2010: rośnie rynek akcji, najtańsze euro
- 02:02 Euro RSCG Sensors dla Inwestor TV
- 02:02 Chcesz najmniej odczuć podwyżki stóp? Uważaj na WIBOR
- 02:03 LG: 5,2 mln telewizorów LCD sprzedanych w I kw.
- 02:03 Tusk na spotkaniu z RPP zaapelował o współpracę, trwa konflikt o poziom zysku NBP
- 02:04 Skrzypek: Zysk NBP za 2009 r. wyniósł 4,166 mld zł, zostanie wpłacony do budżetu
- 02:04 Wybredny Robert Pattinson
- 02:04 Lady GaGa projektantką Quentina Tarantino
- 02:09 „Nie za wodna” kampania zmywarek Bosch i detergentów Finish
- 02:10 Nielsen: wydatki na reklamę w dół o 1,6 proc.
- 02:10 4fun Media z Media Metropolis
- 02:14 Travelplanet.pl liczy na umowę o połączeniu z czeską Invią do końca roku
- 02:15 Specjalny „Komputer Świat” dla seniorów
- 02:15 Nowa kolekcja filmowa wydawnictwa Edipresse
- 02:17 Michał Nowosielski executive creative directorem w Young & Rubicam Brands
- 02:23 Alpro zmienia identyfikację wizualną
- 02:32 AIB szuka inwestora dla BZ WBK oraz swojej działalności w USA i Wielkiej Brytanii
- 02:32 „Perłowa kolekcja” promuje kosmetyki Procter & Gamble
- 02:37 Apple kupiło markę iPad
- 02:41 TBWA Berlin dla McDonald's
- 03:00 Onet.pl uruchomił serwis dla mężczyzn
- 03:04 Doda i Karolak poprowadzą Eska Music Awards 2010
- 03:13 Finał „Lost” w AXN
- 03:15 Słuchacze "Trójki" idą na wojnę z Sobalą
- 03:20 „Mała Moskwa” obniżyła wyniki Jedynki
- 03:25 Lech Poznań zrezygnował z Gazety Wyborczej
- 03:30 Garfield w kampanii rogalików Chipicao (wideo)
- 03:36 RIM kupuje Viigo
- 04:00 Serwisy społecznościowe uzależniają
- 04:41 „Rzeczpospolita” najbardziej opiniotwórcza, Radia ZET przed RMF
- 05:07 Wielkanoc w RMF FM
- 05:41 Prawie co trzeci internauta skłamał o sobie w sieci
- 05:41 Agora za 25 mln euro wchodzi w biznes kinowy
- 06:00 TVN Style stawia na Nowak-Ibisz i Cejrowskiego
- 06:20 Damian Rutkowski: internet to dla mnie cud i źródło dochodu
- 07:20 Polsat kręci nowy serial z Cezarym Żakiem
- 08:20 Mega Avans wprowadza klientów w błąd
- 10:12 Turniej o Złotą Piłkę ponownie z agencją Ciszewski Marketing Sportowy
- 11:00 Anna Mucha i Maciej Maleńczuk felietonistami „Playboya”
- 11:06 Zmiana oprocentowania produktów oszczędnościowych w PLN
- 11:20 „Wszystko dla przyjemności” w kampanii Okocimia (wideo)
- 11:37 „Kosmita” nagrodzony „Złotą Maską”
- 11:40 Polacy: TVP kulturalna, TVN rodzinna, Polsat sportowy
- 11:45 Indyk mnie napadł, czyli niezwykłe szkody
- 12:10 IAR: Nie będzie zmian związanych z przejściem dziennikarzy Jedynki i Trójki
- 12:20 Internauci najczęściej wolny czas spędzają przed telewizorem
- 12:47 Wielkanocne zakupy w Carrefour
- 12:59 Mleko z apelacją – jakość oparta na faktach
- 13:13 Liebrecht & wooD stawia na zielone rozwiązania
- 13:30 Nowy trend w kuchni? BEKO prezentuje białą płytę grzejną HIS 64220 SW
- 15:20 Kurczak i żeberka a’la Knorr
- 16:20 Wydawnictwo Przekrój odświeży swoje tytuły
- 16:52 Pół miliarda w hipotece
- 17:20 Marquard zawiesza „Amelię”
- 17:35 Nowa, przyjazna oferta Netii dla firm