Ceneo.pl wprowadza statusy dostępności produktów

W serwisie Ceneo.pl przy poszczególnych produktach pojawiły się informacje o ich dostępności w określonych sklepach. Nowa funkcjonalność została wprowadzona na prośbę internautów.

tw
tw
Udostępnij artykuł:

Ceneo.pl jako pierwsza polska porównywarka cen prezentuje przy poszczególnych produktach informacje o ich dostępności w konkretnych sklepach. Administratorzy serwisu uzasadniają, że w sytuacji, kiedy określonego towaru nie ma w sklepie, wydłuża się czas jego dostawy, na co narzekali często internauci.

– Teraz każdy użytkownik będzie mógł samodzielnie zdecydować, czy ważniejsza jest dla niego cena produktu czy czas oczekiwania na niego – podkreśla Anna Jasińska, starszy specjalista ds. marketingu w Ceneo.pl.

PRACA.WIRTUALNEMEDIA.PL

NAJNOWSZE WIADOMOŚCI

Pięć państw bojkotuje Eurowizję. Powodem dopuszczenie Izraela

Pięć państw bojkotuje Eurowizję. Powodem dopuszczenie Izraela

Łukasz Miętus z Media Direction OMD do BYD Polska

Łukasz Miętus z Media Direction OMD do BYD Polska

DoubleVerify rozszerza integrację z Microsoft Advertising. Nowe pomiary i automatyzacja kampanii

DoubleVerify rozszerza integrację z Microsoft Advertising. Nowe pomiary i automatyzacja kampanii

SEC Newgate otwiera biuro na Węgrzech

SEC Newgate otwiera biuro na Węgrzech

Znamy laureatów plebiscytu VIVA! People Power 2025

Znamy laureatów plebiscytu VIVA! People Power 2025

KRRiT podzielona w sprawie Kanału Zero TV. Kiedy start stacji?

KRRiT podzielona w sprawie Kanału Zero TV. Kiedy start stacji?