Alpro zmienia identyfikację wizualną

Produkty Alpro soya są dostępne w opakowaniach o zmienionej szacie graficznej. Firma Alpro ma również nowe logo.

tw
tw
Udostępnij artykuł:

Nowa identyfikacja wizualna produktów Alpro soya ma podkreślać dostarczaną przez nie witalność i zdrową energię oraz zapewnić im wyrazisty i świeży wizerunek. W styczniu jako pierwsze w opakowaniach o zmienionej szacie graficznej wprowadzone zostały desery tej marki, a w kolejnych miesiącach redesign obejmie napoje.

grafika

Jednocześnie firma Alpro w odpowiedni sposób zmieniła swoje logo. Kreację nowej identyfikacji wizualnej spółki i jej produktów przygotowała belgijska agencja Mona Lisa.

PRACA.WIRTUALNEMEDIA.PL

NAJNOWSZE WIADOMOŚCI

KRRiT przedłuża koncesje. Chodzi m.in. o stacje Polsatu i Canal+

KRRiT przedłuża koncesje. Chodzi m.in. o stacje Polsatu i Canal+

Polsat Box udostępnił za darmo wiele kanałów

Polsat Box udostępnił za darmo wiele kanałów

Współpracownica Agory bez pieniędzy po porodzie? Firma odpowiada "Solidarności"

Współpracownica Agory bez pieniędzy po porodzie? Firma odpowiada "Solidarności"

KRRiT zaakceptowała plany mediów publicznych. Co z likwidacją kanałów TVP?

KRRiT zaakceptowała plany mediów publicznych. Co z likwidacją kanałów TVP?

Dwa nowe tytuły w ofercie InPostu. Zamówisz je do Paczkomatu

Dwa nowe tytuły w ofercie InPostu. Zamówisz je do Paczkomatu

Nowa prezeska wydawcy "Pisma"

Nowa prezeska wydawcy "Pisma"