Archiwum z dnia 2010.09.21
- 02:00 Polskie LNG przekazało wykonawcy terminalu plac budowy i 147 mln zł zaliczki
- 02:00 Joanna Urbanowicz PR Managerem BCMFD media communications
- 02:00 Sigma SD1 w sprzedaży
- 02:00 "Harakiri" w 3D
- 02:00 KlusDesign nowy klientem ŁubuDubu PR
- 02:00 Dell znów sponsorem MTV EMA
- 02:00 Panasonic: fotografia 3D w Lumixie G2
- 02:01 Rank Progress wybuduję Galerię Świdnicką
- 02:01 On Board PR dla Tieto
- 02:01 Unicorn Media dla Genomedu
- 02:01 Oracle: 7,5 mld przychodu, 20-proc. wzrost zysku
- 02:01 BB Elements obsłuży reklamowo serwisy TVP
- 02:02 Jarosław Rybus: z GG Network do Unipublica.com
- 02:02 Echo Investment dostało pozwolenie na budowę Outlet Park Szczecin
- 02:02 Milka ogłasza przetarg na globalny budżet reklamowy
- 02:03 Multikino idzie na giełdę z Everest Consulting
- 02:04 "Fabryka klamek" - nowa płyta Grzegorza Turnaua
- 02:04 Ericsson: moduł szerokopasmowy 21 Mb/s
- 02:05 Bankowcy oczekują inflacji w grudniu 2010 na poziomie 3,48 proc.
- 02:06 Panasonic: trzy nowe obiektywy dla systemu Lumix Micro 4/3
- 02:07 "Ultimate Pet Shop Boys"
- 02:07 Nowe magazyny w kanale nFilm HD
- 02:08 Seagate: pierwszy przenośny dysk HDD o pojemności 1.5TB
- 02:09 Marcin Ramus internet consultantem w Supermedia Interactive
- 02:15 Rooney i Kaka w reklamie gry 'FIFA 11' (wideo)
- 02:17 Petrolinvest chce kupić od Rosjan firmę Bogorodsknieft
- 02:19 Paris Hilton zmienia wizerunek i styl życia
- 02:22 WIG20 znalazł się na najwyższym poziomie od 21 kwietnia
- 02:23 Wpłaty banków na rzecz BFG mogą wzrosnąć do 400 mln zł rocznie
- 02:27 Plus: SMS-em zawiadom o zagrożeniu w Warszawie
- 02:27 Marek Sawejko: z GfK Polonia do Interaktywnego Instytutu Badań Rynkowych
- 02:30 Bohaterowie kreskówek w kampanii „Mądrzy Rodzice” (wideo)
- 02:32 CD Projekt: umowa wydawnicza i dystrybucyjna gry 'Wiedźmin 2' z Namco
- 02:34 Reklama Nokii z rekordem Guinnessa (wideo)
- 02:36 DI BRE: niższa rekomendacja dla Cyfrowego Polsatu, wycena 15,3 zł
- 02:42 Katy Perry i Lady GaGa faworytami do MTV Europe Music Awards
- 02:55 Panasonic wprowadza do sprzedaży aparat Lumix DMC-GH2
- 03:00 Click5 zmienia nazwę na Gong, Adam Nieszporek udziałowcem
- 03:08 Dariusz Wałach specjalistą ds. PR w GG Network
- 03:09 Magazyn “Poznaj Świat” ma nowego właściciela i się zmienia
- 03:45 Europejski Fundusz Leasingowy: Przyspiesz rozwój swojej firmy
- 03:45 Lady GaGa najgorzej ubrana gwiazdą
- 03:57 Daniel Radcliffe chodzi do psychiatry
- 04:56 Orange.pl ruszył jako serwis informacyjno-rozrywkowy
- 06:51 Jak uniknąć podwyżki VAT? Zamiast apartamentu dwa mieszkania
- 06:56 Bauer: nowy szef działu reklamy pism motoryzacyjnych
- 07:56 Facebook tworzy własny telefon?
- 08:56 Autostopowicze z Azji w nowym spocie Radia ZET (wideo)
- 09:36 Samsung Galaxy Tab - nowa reklama i demo (wideo)
- 09:56 Pakiety wyposażenia w kampanii Škody Yeti (wideo)
- 09:59 Obrotna budka reklamuje Korzyści Optymalne w Orange dla Firm (wideo)
- 10:02 Wypróbuj pakiety telewizyjne
- 10:16 Kampania „po wuju” reklamuje eKonto w mBanku (wideo)
- 12:06 Carrefour oficjalnym sponsorem Maratonu Warszawskiego
- 13:00 Piłkarski Puchar Polski na antenie TVN Turbo
- 13:49 Zakupy na kredyt za pośrednictwem mTRANSFERu
- 14:20 Pierwszy na świecie wbudowany moduł szerokopasmowy 21 Mb/s zapewni użytkownikom notebooków większą szybkość transmisji
- 15:17 Agencja Ciszewski Public Relations w finale konkursu Golden Drum
- 15:23 Trzy miesiące na próbę w nowych promocjach telewizji TP
- 15:53 Ciężarówki na Le Mans
- 15:55 WTCC: Solidny Priaulx w Walencji
- 15:56 Samsung Electronics Polska rozwija usługi internetowe w telewizorach
- 16:01 Klienci Banku Pocztowego wygrają kolejny raz
- 16:22 Podatek bankowy ograniczy akcję kredytową i spowoduje wzrost cen usług
- 17:59 “Cztery Kąty” liderem, najbardziej traci “Mój Piękny Dom”
- 18:59 “Kama Sutra” i Kałamaga jesienią w Polsat Play
- 20:59 Richardson zaskoczona rozwiązaniem współpracy przez TVP
- 21:40 Zostań dawcą szpiku kostnego dla Nergala
- 21:59 Nie maleje popularność „Tańca z gwiazdami”
- 23:00 Cennik TVP na październik: 106 tys. zł za spot przed „M jak miłość”
- 23:14 Anna Rogowska twarzą Green-Up
- 23:20 „Ludzie Chudego” pomagają Polsatowi
- 23:22 „Gazeta Wyborcza” w dół, „Fakt” najbardziej w górę
- 23:24 136 kampanii walczy o MIXX Awards 2010
- 23:36 "Mam talent!", mimo spadku widowni, nadal hitem