Carrefour Polska już po raz siódmy został oficjalnym sponsorem i współorganizatorem Maratonu Warszawskiego. Z myślą o biegaczach i wolontariuszach, sieć przygotowała kurtki, worki na pakiety startowe oraz folie termiczne. Nie zapomniano również o kibicach, dla których przeznaczone zostały specjalne pałki do kibicowania.
Współpraca Carrefour Polska z Fundacją „Maraton Warszawski" rozpoczęła się w 2004 r., kiedy firma po raz pierwszy została oficjalnym sponsorem Maratonu Warszawskiego. W tym roku, sieć po raz kolejny wspiera Maraton Warszawski, bowiem impreza ta łączy idee uczciwej rywalizacji, a także szacunku i współpracy, które w pełni wpisują się w katalog naczelnych wartości firmy. Od wiosny 2007 roku Carrefour jest także sponsorem tytularnym Półmaratonu Warszawskiego, który odbywa się każdego roku na wiosnę.

Carrefour Polska prowadzi politykę zrównoważonego rozwoju, zgodnie z którą firma angażuje się w działania na polu społecznym, ekonomicznym i środowiskowym. Wspieranie imprez biegowych stanowi zatem jeden z przejawów realizacji strategii firmy, która zakłada miedzy innymi promocję zdrowego stylu życia. Oznacza to zachęcanie klientów i pracowników sieci do aktywnego spędzania czasu i uprawiania sportu, jak również do zdrowego odżywiania.
Z każdym rokiem Maraton Warszawski ma coraz większe grono uczestników. W ubiegłym roku padł rekord frekwencji - na mecie pojawiło się ponad 3 tysiące biegaczy z 45 krajów. Liczymy, że tegoroczny bieg zgromadzi jeszcze większą liczbę uczestników, w tym osobistości świata sportu, kultury, nauki i polityki. Gościem specjalnym 32. Maratonu Warszawskiego będzie John Ngugi - mistrz olimpijski w biegu na 5000 metrów z roku 1988 oraz pięciokrotny mistrz świata w biegach przełajowych. Jeden z tych pięciu tytułów mistrzowskich John Ngugi wywalczył w roku 1987 w Warszawie. Po raz kolejny w biegu uczestniczyć będą również pracownicy sieci Carrefour.

„Carrefour wspiera promocję zdrowego i aktywnego stylu życia. Oprócz Maratonu Warszawskiego, firma czynnie angażuje się w inne inicjatywy, takie jak, np.: Półmaraton Warszawski, Europamarathon 2008 czy też Cracovia Maraton. Działania na rzecz promocji zdrowego trybu życia przejawiają się również w dostarczaniu klientom zdrowych produktów i promowaniu ekologicznych postaw" - mówi Maria Cieślikowska, dyrektor. ds. komunikacji i PR Carrefour Polska.
W trosce o zdrowie klientów sieć Carrefour oferuje szeroką gamę produktów ekologicznych, przygotowywanych bez użycia konserwantów. Artykuły ze znakiem Jakość Carrefour bazują na produktach w stu procentach naturalnych, wyhodowanych bez użycia ulepszaczy, sztucznych nawozów oraz nie są modyfikowane genetycznie. Klienci sięgający po artykuły ekologiczne Carrefour mogą być pewni, że trafią do nich produkty najwyższej jakości, o którą dbano w każdym momencie ich powstawania.












