Archiwum z dnia 2012.02.09
- 01:12 Adrian Gamoń social media directorem w Veneo
- 01:23 United PR wypromuje dodatek „Zostań Gwiazdą” do gry „The Sims 3”
- 01:30 Rekomendacja SII dla mniej 10 proc. rynku
- 01:30 Russell Brand nie chce pieniędzy Katy Perry
- 01:37 "Sport bez fikcji" - dokument w Canal+ Sport
- 01:51 Nokaut: 7,8 mln zł zysku netto w 2012 wobec 2,09 mln w 2011
- 01:59 Brazylia, Rosja, Indie i Chiny napędzają wzrost na globalnym rynku reklamy
- 03:31 Jennifer Aniston o konflikcie z Bradem Pittem i Angeliną Joli
- 05:05 Płać podatki w miejscu zamieszkania, a nie zameldowania
- 05:25 Masz zaległości podatkowe? Stracisz połowę wynagrodzenia
- 05:30 "Proponowana rządowa formuła podatku od kopalin osłabi KGHM"
- 05:32 Arnold Schwarzenegger i Sylvester Stallone w filmie "The Tomb"
- 05:33 Robert Redford w dramacie "All Is Lost"
- 05:38 Blue Ivy - córka Beyoncé znakiem towarowym
- 06:06 Multi Communications wypromuje markę Dettol
- 06:35 Natalie Portman w filmach "Lawless" i "Knight Of Cups"
- 06:59 Indywidualne konta zabezpieczenia emerytalnego - przybywa towarzystw
- 07:02 ING BSK chce pozyskiwać do 300 000 nowych klientów rocznie
- 07:03 Asseco Poland idzie na Nasdaq
- 07:36 Karl Lagerfeld przeprasza Adele
- 07:54 Grupa Hotelowa Orbis postawiła na Public Dialog
- 08:18 Rekordowy zysk ING Banku Śląskiego za 2011 rok
- 08:24 Atlas z Toolbox Creative Communications
- 08:30 Wojciech Buczkowski (Komputronik): polski rynek IT mógł wzrosnąć o 9 proc. w 2011 r.
- 08:39 Nokaut znowu idzie na GPW, wznawia ofertę publiczną
- 08:39 Kanye West i Jay-Z w "Niggas In Paris" (wideo)
- 08:49 Od 17 marca Spartakus: Zemsta w HBO
- 08:58 PKN Orlen połączy się z Grupą Lotos? “Nie pracujemy nad takim projektem”
- 09:29 "Urodzeni, by zabijać" i "Przerażeni nie na żarty" w Polsat Crime & Investigation Network
- 09:42 "End Of Time" - zremiksuj Beyoncé i wygraj 4 000 dolarów
- 10:07 Google Bouncer – sposób na ostateczne rozprawienie się ze szkodliwymi programami w Android...
- 10:08 Zwiększ swój dochód z rynku rezerwacji hotelowych!
- 10:18 Łączenie płyt gipsowo-kartonowych z taśmami Globall
- 10:20 Samsung funduje bilety na mecz Chelsea FC w Londynie
- 10:50 Analitycy BRE: przed nami łagodne spowolnienie
- 10:59 Nokia: kolejne 4 000 osób do zwolnienia
- 11:11 Katarzyna Janiszewska na czele działu eventowego w Etna Group
- 11:22 Auto Plaza - godna zaufania w biznesie
- 11:22 KOV produkuje już ponad pół miliona metrów sześciennych gazu dziennie
- 11:50 Groupon z niespodziewaną stratą, w górę przychód
- 11:59 Football Money League 2012: piłkarskie kluby zarabiają coraz więcej
- 12:05 „Widocznie bezpieczniejsi” w kampanii Siódemki
- 12:35 Bakusiowe Bandsy promują serki Bakuś (wideo)
- 12:36 Eksperci Sage w Krajowym Forum Elektronicznego Fakturowania
- 12:37 Auto Plaza - ponownie wyróżniona Certyfikatem Wiarygodności Biznesowej!
- 12:42 Teta Constellation ułatwia ewidencję należności dochodzonych na drodze sądowej
- 12:45 Kobieca rozmowa w kuchni reklamuje Soser Winiary (wideo)
- 13:01 Wyniki Grupy Kredyt Banku po IV kwartale 2011 r.
- 13:19 Cygnett – nowa marka w agencji 4 Publicity
- 13:43 Antybiotyki – brać czy nie?
- 13:47 Najczęściej występujący stan zapalny
- 13:54 Najmłodsza aktorka „Galerii” zachęca do pomocy psom w schroniskach
- 13:58 TBWA z globalnym budżetem reklamowym Aquafresh
- 14:00 Kershaw, Pedaru i Nawrat w kampanii nowej kolekcji Gucci (foto, wideo)
- 14:05 Audyt korzyści w branży elektrotechnicznej
- 14:09 Audyt korzyści w branży elektrotechnicznej
- 14:10 J-23 (Hans Kloss) znowu nadaje… na Facebook’u
- 14:11 Z serca dla serca od serca czyli... Dzień Zakochanych
- 14:11 Tworzenie stron w języku HTML
- 14:35 Groupon najpopularniejszy w zakupach grupowych, Gratka w ogłoszeniach
- 14:37 Między Marysią i Hubertem stanie jego była żona
- 14:45 70 proc. polskich internautów kupuje w sieci, 56 proc. porównuje produkty
- 14:49 Tydzień w reklamie tv: na żywność więcej niż na leki, Polsat, TVN i TVP 1 w górę
- 15:00 „Kino Wspak” - Michał Figurski i Rafał Rutkowski o filmach na OnetVOD
- 15:01 Poszerzona oferta Mobilnego Internetu w Netii
- 15:03 Daniel Craig jako James Bond w reklamach Heinekena
- 15:05 Podkarpacie i Biedronka w kampanii piwa Leżajsk (wideo)
- 15:12 Zwiększone zainteresowanie usługami call center branży farmaceutycznej
- 15:23 Antybiotyki – brać czy nie?
- 15:33 Super Bowl w mediach społecznościowych dla Pepsi
- 15:49 BenQ RL2450HT: nowy wymiar gier komputerowych
- 15:51 Stanowisko Grupy TP w odniesieniu do nieuczciwych praktyk handlowców innych operatorów
- 15:51 Firma Epson przedstawi na targach Fespa nową drukarkę wielkoformatową do zastosowań reklamowych
- 16:00 Marek Niedźwiecki na platformie N w programie “W tonacji Premium”
- 16:00 „Zakochani” w pracy
- 16:05 Ekstraklasa wraca do Canal+, “nie zabraknie nowinek”
- 16:07 ATLAS wybiera Toolbox Creative Communications
- 16:08 Znaczek pocztowy na Rok Toruńskich Zabytków
- 16:09 Toruń na znaczku pocztowym
- 16:10 Orange Sport i Eurosport 2 mocno do góry
- 16:55 Poznaj smaki egzotycznej Tajlandii dzięki Travel Channe
- 18:55 Michał Gajewski pokieruje redakcją “Bloomberg Businessweek Polska”
- 19:55 Skargi na Kolendę-Zaleską w rozmowie z Rutkowskim. "Dała się ponieść emocjom" (wideo)
- 21:05 “InStyle” zyskał dzięki szalonym zakupom, “Sukces” w dół
- 21:55 Wiosna w 4fun.tv: nowościami “Lajk Czart” i “J&B Show”
- 22:00 Wysoka kara dla Canal+ za wprowadzanie w błąd abonentów rezygnujących z oferty
- 22:05 Ruszyła telewizja konsumencka Wait TV i Shopping TV
- 22:25 Kobieca analiza portalowych stron dla kobiet: WP.pl najlepsza
- 23:34 Koniec magazynów “Popcorn” i “Dziewczyna”
- 23:44 Hajdarowicz: Zwyciężą tylko ci, którzy postawią na nowe media