Super Bowl w mediach społecznościowych dla Pepsi

Najwięcej dyskusji w mediach społecznościowych na temat reklam wyemitowanych podczas niedzielnego Super Bowl dotyczyło spotu Pepsi z udziałem Eltona Johna - wynika z badania NM Inicite.

km
km
Udostępnij artykuł:

NM Inicte przeanalizowało ponad 229 tys. wypowiedzi w mediach społecznościowych dotyczących reklam podczas XLVI Super Bowl.

18 proc. dyskusji dotyczyło reklamy Pepsi z udziałem Eltona Johna i Melanie Amaro, zwyciężczyni pierwszej amerykańskiej edycji programu "X Factor". Na drugim i trzecim miejscu znalazły się Coca-Cola i M&Ms (ok. 10 proc.).

grafika

Reklama Pepsi na XLVI Super Bowl

km
Autor artykułu:
km
Author widget background

PRACA.WIRTUALNEMEDIA.PL

NAJNOWSZE WIADOMOŚCI

KRRiT przedłuża koncesje. Chodzi m.in. o stacje Polsatu i Canal+

KRRiT przedłuża koncesje. Chodzi m.in. o stacje Polsatu i Canal+

Polsat Box udostępnił za darmo wiele kanałów

Polsat Box udostępnił za darmo wiele kanałów

Współpracownica Agory bez pieniędzy po porodzie? Firma odpowiada "Solidarności"

Współpracownica Agory bez pieniędzy po porodzie? Firma odpowiada "Solidarności"

KRRiT zaakceptowała plany mediów publicznych. Co z likwidacją kanałów TVP?

KRRiT zaakceptowała plany mediów publicznych. Co z likwidacją kanałów TVP?

Dwa nowe tytuły w ofercie InPostu. Zamówisz je do Paczkomatu

Dwa nowe tytuły w ofercie InPostu. Zamówisz je do Paczkomatu

Nowa prezeska wydawcy "Pisma"

Nowa prezeska wydawcy "Pisma"