„Widocznie bezpieczniejsi” w kampanii Siódemki

Pod hasłem „Widocznie bezpieczniejsi” trwa kampania reklamowa firmy kurierskiej Siódemka. Akcję - obejmującą prasę, internet i marketing bezpośredni - przygotowały firmy Tipping Point i Marka M.

tw
tw
Udostępnij artykuł:

Prowadzona od stycznia kampania Siódemki podkreśla, że dla tej firmy priorytetem jest dbałość o jak najwyższą jakość usług, dlatego stawia na indywidualne podejście do ochrony każdej pojedynczej przesyłki. Akcja reklamowa ma na celu pokazanie firmy jako partnera godnego zaufania.

grafika

Działania reklamowe obejmują prasę (magazyny branżowe i biznesowe), internet oraz marketing bezpośredni (wysyłka materiałów drukowanych do klientów). Kreację kampanii - zaplanowanej do końca marca - przygotowała agencja Tipping Point, a za zakup mediów odpowiada dom mediowy Marka M.

PRACA.WIRTUALNEMEDIA.PL

NAJNOWSZE WIADOMOŚCI

KRRiT przedłuża koncesje. Chodzi m.in. o stacje Polsatu i Canal+

KRRiT przedłuża koncesje. Chodzi m.in. o stacje Polsatu i Canal+

Polsat Box udostępnił za darmo wiele kanałów

Polsat Box udostępnił za darmo wiele kanałów

Współpracownica Agory bez pieniędzy po porodzie? Firma odpowiada "Solidarności"

Współpracownica Agory bez pieniędzy po porodzie? Firma odpowiada "Solidarności"

KRRiT zaakceptowała plany mediów publicznych. Co z likwidacją kanałów TVP?

KRRiT zaakceptowała plany mediów publicznych. Co z likwidacją kanałów TVP?

Dwa nowe tytuły w ofercie InPostu. Zamówisz je do Paczkomatu

Dwa nowe tytuły w ofercie InPostu. Zamówisz je do Paczkomatu

Nowa prezeska wydawcy "Pisma"

Nowa prezeska wydawcy "Pisma"