Archiwum z dnia 2013.05.14
- 01:34 Grupa ITI sprzedaje Multikino
- 02:17 „Dla kobiet wszystko” w kampanii serwisu ofeminin.pl
- 04:41 „Ciekawski George 5” na antenie MiniMini+
- 05:16 Exatel chce podbić rynek teleinformatyczny i rozwijać chmurę obliczeniową
- 06:17 Bogusław Linda najbardziej zaufanym aktorem wśród Polaków
- 07:17 Tymbark reklamuje szklankę soku do śniadania (wideo)
- 08:17 „Trwałe piękno drewna” w kampanii produktów Bondex
- 09:15 Noc Muzeów w PAST – miejscu pierwszej centrali telefonicznej Ericsson w Warszawie
- 09:17 Spadające ceny reklamują Vision Express (wideo)
- 09:21 Odczarowujemy biel
- 09:34 Wynagrodzenia rosną szybciej niż inflacja
- 09:41 ASTOR gratuluje laureatom i organizatorom ROBO~motion 2013
- 09:43 Nowy serwis Grupy Allegro
- 09:45 UOKiK: 2,3 mln zł kary dla Samsunga za reklamę naśladującą kampanię cyfryzacji
- 09:55 LG udostępnia chmurę LG Cloud
- 09:56 Drzewa Miłości Carte d’Or w Krakowie już w najbliższą sobotę
- 10:00 TEEKANNE przedstawia: herbacianesmaki.pl
- 10:00 Poznaj innowacyjną strukturę plastrów na blizny Sutricon
- 10:05 Sezon grillowy w redcoon.pl
- 10:13 BRE Bank wdrożył system przelewów ekspresowych BlueCash
- 10:17 „Będzie głośno” - Łódź reklamuje letnie koncerty
- 10:22 Złoto i kryształ dla marki WINIARY w rankingu Marki Godnej Zaufania miesięcznika „Reader’s Digest”
- 10:30 Ten może być jeszcze gorszy dla polskich firm
- 10:30 Doceń pracownika dbając o jego zdrowie
- 10:34 Dla kogo zasiłek macierzyński? Także dla samozatrudnionych i przy umowach zlecenie
- 10:47 Europejski Tydzień Piłki Nożnej Olimpiad Specjalnych zapowiedzią Europejskiego Turnieju Piłki Nożnej Zunifikowanej
- 11:00 PanMedia Western zmienia nazwę na Lowe Media
- 11:09 Korony Smakosza rozdane! Mieszkańcy Gdańska wybrali najlepsze restauracje w swoim mieście
- 11:17 „Miejskie ptaki” reklamują lornetki Nikon Aculon
- 11:20 V etap cyfryzacji telewizji naziemnej
- 11:20 Drzwi i podłogi VOX z Toolbox Creative Communications
- 11:37 PKB: I kw. dużo słabszy od oczekiwań
- 11:56 Dieta – z czym to się je?
- 11:56 Wirtualna Polska i Mastermind z kampanią Sutricon
- 12:00 Radio NRJ/ENERGY jest już dostępne na Samsung Smart TV
- 12:00 Ceny ropy: nie będzie znaczących wzrostów „dzięki” kryzysowi w Eurolandzie
- 12:04 Fucked Up, Solange i Zbigniew Wodecki na OFF Festivalu
- 12:05 Pozytywny wynik mimo niesprzyjających warunków rynkowych
- 12:17 Zrekonstruowany cyfrowo „Rejs” w TVP HD
- 12:17 Bank Millennium z aplikacją na Windows Phone 8
- 12:18 „I robisz wrażenie” w kampanii loko-suszarek BaByliss (wideo)
- 12:31 50 000 fanów nie może się mylić! Mike Tyson w Polsce
- 12:40 Zawiasy CFSW z wyłącznikiem bezpieczeństwa produktem ro
- 12:42 Publicis i Serce z Rozumem zapraszają na koncert na bl
- 12:59 Wiosenne remonty – sprawdzamy stan elewacji
- 13:03 Wygraj iPhone
- 13:11 EY: Polska, mimo słabszych prognoz, liderem wzrostu w regionie
- 13:33 Czas na zmianę! Zgłoś lokalizację i odmień swoją rzeczywistość
- 13:45 Innowacje ukryte w GALAXY S4
- 13:47 Grupa Ergis po pierwszym kwartale 2013: Wzrost sprzedaży i znacząca poprawa rentowności operacyjnej
- 13:49 Rajd Korsyki z Robertem Kubicą w Eurosporcie
- 14:08 “Dracula” - nowy serial NBC (zobacz wideo)
- 14:18 Marcin Książkowski szefem PoradnikZdrowie.pl, a Łukasz Suda - Glamki.pl
- 14:19 Samuel L. Jackson prezydentem USA w "Big Game"
- 14:20 Anita Wojtaś-Jakubowska: z agencji Ostryga do zespołu Think Kong
- 14:46 Aluprof Konsumenckim Liderem Jakości 2013
- 14:55 Plus: nielimitowany dostęp do stron www, YouTube i ipli
- 15:05 "1.577" - nowa płyta Myslovitz (posłuchaj)
- 15:17 Bezgranicznie.pl - tata-superbohater w kampanii DPD (wideo)
- 15:26 Gila – nowy skorpion w rodzinie GX-Gaming
- 15:27 Meble w młodzieżowym rytmie
- 15:30 Puchar Trzech Ryb w Giżycku
- 15:33 Anna Traczewska brand managerem “Newsweeka”
- 15:42 Fundacja PZU przekazała Muzeum Wojska Polskiego w Warszawie kolekcję orderów Jana Henryka Dąbrowskiego
- 15:47 Agnieszka Stańczuk awansowała w Ringier Axel Springer
- 15:50 Pojazd Kropelka wśród laureatów „Generacji Przyszłości”
- 16:00 FM Logistic proekologicznie z certyfikatem
- 16:00 Szef Androida: liczą się aplikacje, nie systemy operacyjne
- 16:07 E-papieros sojusznikiem oszczędnych?
- 16:10 Jak jedzą Polacy? Najchętniej z rodziną i przyjaciółmi
- 16:14 Sony Xperia ZR: młodszy brat Xperii Z
- 16:17 Podróżna i hip-hopowiec w nowych reklamach pożyczki w ING Banku Śląskim (wideo)
- 16:26 Zainwestuj w swoje bezpieczeństwo
- 16:37 Nadzór nad wytwarzaniem konstrukcji dla baterii koksowniczej
- 16:40 Polskie przedsiębiorstwa dalej nie inwestują
- 16:41 IT Company Złotym Partnerem I Biegu Piotra i Pawła
- 16:42 Zakupy w KOMFORT na 20 rat 0%
- 16:44 Toruń przyjazny cukrzykom
- 16:50 Joanna Soroko odpowiada za PR agencji Płodni.com
- 16:53 Będzie można odliczyć większy VAT przy zakupie nowego samochodu
- 16:55 Wedding TV zmienia się w Love
- 16:59 Ćwicz z sercem i dla serca
- 17:00 Ponad połowa internautów na świecie aktywnie korzysta z Facebooka
- 17:17 Hipnotyzujący viral promuje smak Coca-Coli Zero (wideo)
- 17:39 Już 12 milionów Polaków w zasięgu telewizji cyfrowej
- 17:45 Darmowa muzyka online od STX Jamboree
- 18:17 Multimedia Polska emituje obligacje o wartości 1 mld zł
- 18:24 Zainteresować kulturą
- 18:33 PMPG na plusie. Przychody wzrosły o 20 proc.
- 18:40 Samolot LOT-u obrandowany logo Black Energy. Tyson w nowej reklamie
- 18:45 Namysłów Pils reklamowany „dla tych, co się znają”. Spot wyreżyserował Tomasz Bagiński (wideo)
- 18:50 Hypermedia Isobar będzie promować Gillette w Europie Centralnej
- 18:55 TVN liderem rynku telewizyjnego, najsłabszy w historii wynik TVP1
- 19:00 Eska umacnia się na pozycji lidera wśród sieci radiowych, zyskuje Radio Plus
- 19:21 Ceny wycieczek pójdą w górę, od dziś nowe wymogi dotyczące gwarancji
- 19:27 „Dobre Rady” liderem wśród pism poradnikowych, „Claudia” z największym wzrostem
- 19:45 Rusza 58. konkurs Eurowizji. Kolejny raz bez TVP
- 19:50 Reserved rośnie na Facebooku. Prosto i TVN liderami na YouTubie, MTV i TVN24 - na Twitterze (raport)
- 19:57 Michael J. Fox wraca z serialem "The Michael J. Fox Show" (wideo)
- 20:17 UPC sprzedało część sieci Aster. Netia zwiększy zasięg o pół mln lokali