Archiwum z dnia 2015.02.02
- 01:00 VMG PR obsłuży Klinikę Ruchu
- 01:48 „Adam szuka Ewy” na billboardach i w sieci. TLC promuje nagie randki (wideo)
- 02:18 Lawenda Public Relations dla Closca Polska
- 03:58 38PR wypromuje Port Łódź
- 09:12 Tradedoubler przejmuje Adnologies i konsekwentnie realizuje nową strategię
- 09:14 PGNiG zarobi na spadkach cen ropy naftowej. Pomogą w renegocjowaniu warunki kupna gazu
- 09:15 Kolejna inwestycja w Energa Elektrownie Ostrołęka
- 09:20 Orange Finanse oferuje płatności mobilne NFC dostępne łatwiej niż kiedykolwiek wcześniej
- 09:45 Mobilne nowości od mBanku
- 09:55 W tym roku pozytywny wpływ rosnącej konsumpcji na budżet państwa może być mniejszy z powodu deflacji
- 10:03 Nowe zasady finansowania dojazdów do pracy. Zwolniony z podatku tylko transport autobusem
- 10:19 Oto zapowiedź serialu "Żywe trupy 5" (wideo)
- 10:38 „Snajper” trzeci tydzień z rzędu numerem 1 w kinach
- 11:24 Raport EY: Kultura, sztuka i szeroko rozumiana branża kreatywna jako sektor gospodarki, to ponad 7 milionów miejsc pracy i 4,2% PKB całej Unii Europejskiej
- 11:44 Sieć McDonald's nie zablokuje filmu o jej powstaniu
- 11:44 Kolejny intensywny rok na rynku inwestycyjnym w Polsce
- 11:54 Nowa wersja "We Are The Champions" (wideo)
- 12:00 Netia wybiera operatora sieci Play
- 12:02 Weź udział w konkursie – do wygrania pobyt w hotelu w Świebodzinie!
- 12:09 Warszawskie taksówki o połowę taniej
- 12:48 Bankowcy obawiają się regulacji dotyczących kredytów we frankach szwajcarskich
- 13:04 Kreatywna agencja eCommerce Ideacto dzieli się dobrymi praktykami z realizacji projektów internetowych
- 13:16 Wyciśnij soki dla zdrowia
- 14:52 McDonald's zwiększy zatrudnienie w Polsce o tysiąc osób. Powstało nowe Centrum Pracy
- 14:53 Film "Me & Earl & the Dying Girl" wygrał Sundance Film Festival
- 14:59 Nowy dyrektor sprzedaży w INEA
- 15:10 High Contrast i Roni Size gwiazdami festiwalu Audioriver 2015
- 15:24 Warta ponownie wśród najsilniejszych marek w Polsce
- 15:29 TAURON przeprowadzi kompleksową analizę KWK Brzeszcze
- 15:30 Katy Perry na Super Bowl (wideo)
- 15:38 Hey i Kensington na Life Festival Oświęcim 2015
- 15:45 Resort finansów będzie integrować systemy e-Podatki i e-Cło
- 15:56 GAZ-System szuka agencji do wizerunkowej kampanii reklamowej
- 16:16 „Nowiny Suwalskie” nowym tygodnikiem Mediów Regionalnych
- 16:16 WITAMY OTWARCIE NOWA, ŚWIEŻA SIEĆ SUPERMARKETÓW MILA
- 16:58 „Wszyscy jesteśmy emigrantami”. Nowy Spot On już do pobrani
- 17:00 Samuel Pereira przyjęty do Stowarzyszenia Dziennikarzy Polskich. „Proszono o dosłanie kilku artykułów”
- 18:00 Erotine reklamowany jako „stosunkowo najlepszy”
- 18:10 Eska TV z pasmem „3..2..1..Start” oraz relacjami z akcji „Winter City”
- 18:40 Chrome w górę na urządzeniach mobilnych, rywale tracą
- 19:00 „Tele Świat” na czele dwutygodników przed „Party” i „Przyjaciółką” (TOP 26)
- 19:20 „Be more human” w globalnej kampanii Reeboka (wideo)
- 19:24 Tradedoubler przejmuje Adnologies i realizuje nową strategię
- 19:30 Joanna Żołyniak szefem działu analiz i wsparcia sprzedaży Wydawnictwa Bauer
- 19:35 Bartosz Janik: z Ogilvy & Mather do MSL Group
- 19:50 Kino Polska Muzyka zmienia ramówkę
- 20:00 „Ten smak nie jest kwestią przypadku” w kampanii ketchupu Pudliszki (wideo)
- 20:05 Radio Mazury zmieniło się w Radio ZET Gold Mazury
- 20:10 „Jak dwie krople wody” w kampanii filtrów Dafi (wideo)
- 20:15 Vizeum Polska przejmuje od Havas Media obsługę Agata Meble
- 20:25 Cannes Lions 2015: SY Lau z Tencent człowiekiem roku mediów
- 20:30 TVP liderem telewizyjnym na YouTubie. Najaktywniejsze TV Republika, TV Trwam i Superstacja, słabo Polsat (TOP 25)
- 20:40 Grzegorz Sperczyński: także inwestorzy startupowi muszą się jeszcze dużo nauczyć
- 20:45 Paweł Krysiak redaktorem naczelnym „Gazety Wyborczej” w Lublinie
- 20:47 Rynek przeglądarek internetowych: Chrome zyskuje na świecie, traci w Polsce
- 20:49 Gmyz i Lisicki wygrali z Dziedzic. Nie będzie przeprosin ani 500 tys. zł odszkodowania
- 20:50 „Życie na Gorąco” na czele tygodników plotkarskich. „Dobry Tydzień” na ostatnim miejscu
- 20:51 Maciej Piechociński: z UPC na dyrektora sprzedaży sieci Inea
- 20:51 Internetowe wyszukiwarki najbardziej zaufanym źródłem medialnym na świecie
- 20:52 Piotr Stasiński i Wojciech Czuchnowski z Hieną Roku 2014, a Maria Dłużewska z Nagrodą Wolności Słowa
- 20:53 Tomasz Czapliński: polskie startupy wyróżnia fantastyczne przygotowanie technologiczne
- 20:54 Facebook w Polsce: Facebook for Every Phone na czele, w górę Radio Eska i Wiedza bezużyteczna
- 20:55 RMF FM codziennie dociera do 8,4 mln osób, a Radio ZET - do 5,9 mln (raport za 2014 rok)
- 20:55 Papa Roach i Wolf Alice wystąpią na Orange Warsaw Festival 2015
- 20:56 Marek Rusiecki: nowatorski pomysł może być najmniej potrzebny startupowi
- 20:57 Aureliusz Górski: startupowiec musi być ekspertem w swojej dziedzinie i świetnym managerem
- 20:58 Tomasz Haładyj szefem redakcji „Gazety Wyborczej” w Częstochowie
- 20:59 Pro Media zamyka drukarnię w Opolu. Będą zwolnienia
- 21:00 TVP trzykrotnie powtórzy dokument „Ciemności skryją ziemię”
- 21:02 Artur Racicki: polskie startupy z ułatwieniami finansowymi i ograniczeniami wiekowymi
- 21:05 Joanna Żarnoch-Chudzińska naczelną „Gazety Wyborczej” w Łodzi
- 21:06 Publikacja „W Sieci” o Annie Grodzkiej dzieli dziennikarzy. „Seksualność jest sprawą prywatną”
- 21:10 „Mamy Cię!” wraca do TVN. Nowe odcinki wiosną
- 21:20 Michał Sadowski: polskim startupom brakuje globalnych aspiracji
- 21:23 Tauron sponsorem tytularnym Kraków Areny
- 21:25 Reklamy Volvo, Hondy i Fiata oraz agencje BBDO i Forsman & Bodenfors najczęściej nagradzane w 2014 r. (wideo)
- 21:45 TVP wznawia przetarg na telemetrię, kryteria bez zmian
- 21:59 Będzie przerwa w wydawaniu „Charlie Hebdo”
- 22:00 Dziennikarze oburzeni Hieną Roku dla Wojciecha Czuchnowskiego. „Nienawiść odbiera rozum”
- 22:10 Pochwały dla nowych serwisów „Guardiana” i Bloomberga: nowocześnie i czytelnie
- 22:25 Polski rynek sprzyja startupom, ale ich prowadzenie bywa trudną sztuką (opinie)
- 22:45 TVP1 wiosną stawia na seriale. Sześć produkcji w prime-time
- 22:49 Mecz Polska-Hiszpania hitem MŚ w piłce ręcznej. 5,3 mln widzów
- 22:51 Super Bowl 2015: obejrzyj wszystkie reklamy (wideo)