38PR wypromuje Port Łódź

Agencja 38PR rozpoczęła współpracę z centrum handlowym Port Łódź. Wyboru agencji dokonano w drodze przetargu.

łb
łb
Udostępnij artykuł:
38PR wypromuje Port Łódź

Do zadań 38 PR należą m.in. działania media relations podejmowane w Łodzi i całym województwie łódzkim. Agencja odpowiedzialna jest także za doradztwo strategiczne, a także event PR i działania CSR.

Realizacją działań ze strony 38PR zajmują się: Katarzyna Życińska, Magdalena Juźwiak, Róża Łukowska i Małgorzata Szumowska.

Agencja 38PR została wybrana w drodze przetargu realizowanego na początku roku.

Strony nie informują, na jaki okres podpisano umowę.

łb
Autor artykułu:
łb
Author widget background

PRACA.WIRTUALNEMEDIA.PL

NAJNOWSZE WIADOMOŚCI

KRRiT przedłuża koncesje. Chodzi m.in. o stacje Polsatu i Canal+

KRRiT przedłuża koncesje. Chodzi m.in. o stacje Polsatu i Canal+

Polsat Box udostępnił za darmo wiele kanałów

Polsat Box udostępnił za darmo wiele kanałów

Współpracownica Agory bez pieniędzy po porodzie? Firma odpowiada "Solidarności"

Współpracownica Agory bez pieniędzy po porodzie? Firma odpowiada "Solidarności"

KRRiT zaakceptowała plany mediów publicznych. Co z likwidacją kanałów TVP?

KRRiT zaakceptowała plany mediów publicznych. Co z likwidacją kanałów TVP?

Dwa nowe tytuły w ofercie InPostu. Zamówisz je do Paczkomatu

Dwa nowe tytuły w ofercie InPostu. Zamówisz je do Paczkomatu

Nowa prezeska wydawcy "Pisma"

Nowa prezeska wydawcy "Pisma"