„Ten smak nie jest kwestią przypadku” w kampanii ketchupu Pudliszki (wideo)

Zaczęła się nowa kampania reklamowa ketchupu Pudliszki (produkowanego przez HJ Heinz Polska) pod hasłem „Ten smak nie jest kwestią przypadku”. Akcję przygotowały firmy Change Integrated, Bomaye i Macroscope OMD.

tw
tw
Udostępnij artykuł:

Reklamy ketchupu Pudliszki podkreślają, że powstaje on ze starannie wybranych i wyciśniętych pomidorów, dzięki czemu nadaje potrawom, do których jest dodawany, charakterystyczny smak. Ponadto informują, że produkt ten jako najlepszy ketchup (spośród 8 marek w teście przeprowadzonym w sierpniu ub.r.) oceniło 90 proc. konsumentów.

Kampania jest prowadzona pod hasłem „Ten smak nie jest kwestią przypadku” od kilku lat wykorzystywanym w komunikacji marketingowej Pudliszek. Obejmuje przede wszystkim telewizję.

grafika

Kreację kampanii przygotowała agencja Change Integrated, a spot - który wyreżyserował Toby Dye - wyprodukował dom produkcyjny Bomaye. Za planowanie i zakup mediów odpowiada dom mediowy Macroscope OMD.

PRACA.WIRTUALNEMEDIA.PL

NAJNOWSZE WIADOMOŚCI

KRRiT przedłuża koncesje. Chodzi m.in. o stacje Polsatu i Canal+

KRRiT przedłuża koncesje. Chodzi m.in. o stacje Polsatu i Canal+

Polsat Box udostępnił za darmo wiele kanałów

Polsat Box udostępnił za darmo wiele kanałów

Współpracownica Agory bez pieniędzy po porodzie? Firma odpowiada szefowej "Solidarności"

Współpracownica Agory bez pieniędzy po porodzie? Firma odpowiada szefowej "Solidarności"

KRRiT zaakceptowała plany mediów publicznych. Co z likwidacją kanałów TVP?

KRRiT zaakceptowała plany mediów publicznych. Co z likwidacją kanałów TVP?

Dwa nowe tytuły w ofercie InPostu. Zamówisz je do Paczkomatu

Dwa nowe tytuły w ofercie InPostu. Zamówisz je do Paczkomatu

Nowa prezeska wydawcy "Pisma"

Nowa prezeska wydawcy "Pisma"