Archiwum z dnia 2015.07.14
- 02:00 to do PR obsłuży Rekord Polski 100 Way 2015
- 02:09 Serwis Glamour.pl działa w nowej wersji
- 02:35 Praktiker z internetowym „domem w praktyce” od Peppermint
- 02:47 PaRoots wypromuje TB Touch, TB Energy, TB Clean i TB Print
- 03:54 Toya GO także w formie aplikacji mobilnej
- 08:30 Home Sweet Home PR dla PIU Design
- 08:50 Sprzedaż Grupy Magellan w pierwszym półroczu 2015 roku
- 09:22 MAKRO poszerza ofertę BIO warzyw i owoców
- 09:39 Jak napisać CV? Kreatywne CV ułatwia znalezienie pracy, ale nie wszędzie
- 09:43 BNP Paribas Real Estate poszerza zakres swoich usług i wzmacnia zespół ekspertów w Rumunii
- 09:49 Europe TOP 50 Extra i Europe TOP 50 Komfort w ofercie Banku BGŻ BNP Paribas
- 09:54 Coraz więcej mężczyzn szyje garnitury na miarę
- 10:01 "Curious Volume" - nowy album Pentagram
- 10:03 Lady Gaga melduje się w "American Horror Story: Hotel" (wideo)
- 10:08 Nadchodzi "Hannibal". Zobacz pięciominutowy zwiastun (wideo)
- 10:10 Kroll Ontrack poszerza ofertę odzyskiwania danych dla klientów biznesowych
- 10:30 LOT+HOTEL = nowa funkcja wyszukiwania urlopowych pakietów w serwisie KAYAK.pl
- 10:32 Polskie firmy transportowe podniosą ceny przewozów. "Przez niemiecką płacę minimalną"
- 10:52 American Airlines ruszają z globalnym przetargiem mediowym i reklamowym
- 11:05 Krzysztof Ducal dyrektorem handlowym Dimension Data Polska
- 11:22 Kiedy można uzyskać zwolnienie z podatku od dochodu ze sprzedaży nieruchomości
- 11:30 BEST WESTERN Hotel Cristal w Białymstoku z nowym szefem kuchni i nagrodą Grand Prix Fanów Nocy Restauracji 2015
- 11:33 Podróżuj bezpiecznie z dobrą polisą
- 11:35 Co to jest kontrakt terminowy
- 11:52 DTZ doradza przy wynajmie powierzchni w budynku biurowym Legnicka Park Popowice
- 12:00 Precyzyjna temperatura gotowania - sekret płyty indukcyjnej Samsung Chef Collection
- 12:04 Konkret PR wypromuje marki Petal fresh, Creightons i Art of skin
- 12:38 „Wakacje z Metrocafe” - specjalne wydanie „Metra” w nadmorskich kurortach
- 12:40 Linie Emirates prezentują samolot w barwach Arsenalu
- 12:47 Delfinarium bez delfinoterapii?
- 12:55 Filmowy chillout z cukrem trzcinowym
- 12:56 Polski rynek spożywczy będzie wart 243 mld zł w 2015 r.
- 13:47 W okresie burz zwróćmy uwagę na zagrożone pisklęta bocianów
- 13:48 Intershoe z nowym sklepem internetowym od Ebexo
- 14:10 Jak przechowywać opony?
- 14:11 Pranie przyjazne dla domowników i środowiska
- 14:38 Kei.pl prezentuje nowy panel klienta
- 14:47 Allegro promuje różne kanały dostępu do serwisu
- 15:00 Laureaci „Grasz o staż” rozpoczną praktyki w Komputronik Biznes
- 15:09 Barracuda Networks z ITBC Communication
- 15:09 Złodzieje nie wyjeżdżają na urlop
- 15:26 DUON: Zmienimy rynek energii - nowe zasady sprzedaży energii do małych i średnich firm
- 16:12 Poprawka w ustawie warta miliard złotych
- 16:31 Profi Credit wspiera małych podopiecznych Stowarzyszenia SOS Wioski Dziecięce
- 16:35 Sale konferencyjne w Krakowie
- 16:35 Rzetelna firma pożyczkowa, czyli jak się chronić przed wilkiem w owczej skórze
- 16:56 Warsztaty kulinarne z gwiazdą programu MasterChef w ten weekend w Centrum Handlowym Osowa w Gdańsku
- 17:16 Tess Daly ambasadorką płatków śniadaniowych Special K
- 17:26 Owocowa przekąska - modny i zdrowy dodatek do Twojej di
- 17:27 Tego systemu złodziej samochodowy nie oszuka
- 17:56 99rent partnerem piłkarskiej reprezentacji Polski przez dalsze dwa lata
- 18:29 T-Mobile: internet mobilny bez limitu dla firm z łączami stacjonarnymi
- 18:30 Zadbajmy, aby podręczniki dotarły do szkół na czas
- 18:36 90 proc. zysków ze światowej sprzedaży smarfonów trafia do Apple
- 18:49 Magdalena Cielecka zagra w serialu „Pakt” telewizji HBO (wideo)
- 18:49 Blowek z autorskim cyklem „Blow star” na Veedo.pl
- 19:43 Bez dużych reform sektora publicznego polska gospodarka nie przyspieszy w najbliższych latach
- 20:00 Program Roberta Makłowicza sprzedany do Chorwacji
- 20:28 PZU chce konsolidować polski sektor bankowy. Coraz mniej banków w naszym kraju
- 20:44 Łukasz Świątek: z Red8 Digital do Interactive Solutions
- 21:00 Wojciech Borowski z McCann Worldgroup prelegentem na Golden Drum 2015
- 21:20 Spotify z muzyczną mapą świata, w Polsce na czele Taco Hemingway, Sarsa, Donatan z Marylą Rodowicz i Enej
- 21:30 Marcin Szaniawski dyrektorem ds. marketingu i PR w Polsat Media
- 21:40 BBC w nowej informacyjnej aplikacji mobilnej stawia na personalizację
- 21:41 Anna Adrian w dziale marketingu Inei
- 21:55 Artykuły z „Piłki Nożnej” w serwisach Wirtualnej Polski, dziennikarze portalu ze stroną w tygodniku
- 21:57 Samsung szykuje ekrany 11K, mają obsługiwać wirtualną rzeczywistość
- 21:59 Coraz mniejsza sprzedaż „Logo”. „Men’s Health” liderem pism dla mężczyzn
- 22:00 „Kawa na ławę” wygrała z TVP Info. 4,3 mln zł z reklam
- 22:05 Drugi numer „Be Active” w większym nakładzie i z kartą do klubów fitness
- 22:10 Polsat liderem, 4 proc. udziału TVP Info. „Wiadomości” hitem tygodnia
- 22:13 Europejski rynek reklamy internetowej wart ponad 30 miliardów euro
- 22:15 1507 miejscowości w zasięgu LTE od Play, 2575 w Orange
- 22:20 Nie będzie spotkania Jana Pospieszalskiego z prezesem TVP
- 22:25 „Słucham, rozumiem, pomagam” - pierwszy plakat wyborczy PO z Ewą Kopacz
- 22:29 Cyfrowa rekonstrukcja serialu „Janosik”
- 22:30 „Jeden na jeden” Bogdana Rymanowskiego hitem TVN24. 11 proc. udziału w rynku
- 22:32 Reklama Asystor Slim+Cellu z nagą modelką bez zgorszenia i krzywdy dla kobiet (wideo)
- 22:33 Maciej Patla szefem e-commerce w Grupie Wirtualna Polska
- 22:35 Canal+ kręci serial „Belfer”. Maciej Stuhr w roli głównej
- 22:38 Adam Jankowski: z PZU na szefa marketingu internetowego w IKEA
- 22:40 TVP2 jesienią z serialem dokumentalnym o wcześniakach „Moje 600 gramów szczęścia”
- 22:43 Eska TV wystartowała w jakości HD
- 22:45 Emitel operatorem ósmego multipleksu naziemnej telewizji cyfrowej
- 22:50 Microsoft z eventami i kampanią reklamową na premierę Windows 10
- 23:00 Coraz więcej Polaków codziennie słucha radia. Liderem RMF FM (raport za I półrocze)
- 23:40 „Super Dzieciak” nowym widowiskiem Polsatu
- 23:55 Radio Eska z informacyjnym serwisem lokalnym Eskainfo.pl
- 23:59 Wydłużone terminy płatności niepokoją branżę marketingową. „Nadużywanie pozycji siły”