Intershoe z nowym sklepem internetowym od Ebexo

Intershoe, ceniona za ekskluzywność sieć sklepów z obuwiem najlepszych światowych marek dołączyła do grona zadowolonych klientów Ebexo. Wdrożony e-sklep dostępny jest pod adresem www.intershoe.com.pl. Sklep został w pełni dostosowany do wymagań urządzeń mobilnych dzięki technologii Responsive Web Design. Wartość m-commerce w Polsce, według raportu „Handel mobilny w praktyce”, ma wynieść w tym roku ponad 2,5 mld złotych  i wzrasta o ponad 100 proc. rocznie – wskazuje Sylwia Krzesińska, project manager odpowiedzialna za wdrożenie platformy Ebexo dla marki Intershoe. Sklep, który nie dostosuje się do tak potężnego trendu skazuje się na czwartą ligę i nigdy nie znajdzie się w ekstraklasie e-commerce – dodaje. Dzięki dokładnemu briefingowi i właściwemu rozeznaniu potrzeb klienta Ebexo umożliwiło firmie ewolucję w stronę sprzedaży wielokanałowej: e-commerce stał się integralną częścią planu działania firmy Intershoe. - Nasz sklep potrzebował zmiany. Zdecydowaliśmy się na Ebexo między innymi ze względu na ich imponujące portfolio projektów graficznych – wskazuje Maciej Biernacki z Intershoe. Po negatywnych doświadczeniach z inną platformą sklepową szukaliśmy partnera, z którym będziemy mieli bezproblemowy i szybki kontakt. Wymagaliśmy także, by oprogramowanie było dopasowane do naszych potrzeb. Ebexo daje nieograniczone możliwości rozbudowy sklepu zachowując przy tym najwyższe standardy e-commerce. Platforma sklepowa EBEXO jest narzędziem czytelnym, przejrzystym i ciągle rozwijanym, dzięki czemu prowadzenie sklepu internetowego jest łatwe i przyjemne. Od pierwszego spotkania, aż po koniec wdrożenia proces migracji był obsługiwany przez dedykowanego opiekuna Ebexo, wliczając w to także najtrudniejsze jego elementy, takie, jak przeniesienie bazy danych. - To oczywiste, że przy sklepie z tak dużą bazą produktów i klientów migracja danych była złożonym procesem – mówi Sylwia Krzesińska. Jednak wszystkie  niezbędne informacje dot. klientów, produktów i zamówień zostały przeniesione bez komplikacji – mówi. Dodaje, że na platformie Ebexo wszystkie bazy danych są zgodne z wymogami dotyczącymi bezpieczeństwa teleinformatycznego oraz prawnymi regulacjami związanymi z ochroną i przetwarzaniem  danych osobowych. Intershoe koncentruje się przede wszystkim na segmencie premium, a swoje produkty kieruje do kobiet i mężczyzn zainteresowanych modą, świadomych stylu i nowych trendów. Firma działa już od ponad 20 lat i w swojej ofercie ma blisko 7 tyś. produktów od wiodących marek, między innymi Tommy'ego Hilfigera, Clarks, Emu Australia, Ecco i FLY London. Firma, oprócz sklepu internetowego, posiada kilkanaście salonów w całej Polsce między innymi w Gdańsku, Krakowie, Łodzi, czy we Wrocławiu. Ebexo.pl to jedna z najszybciej rozwijających się platform e-commerce w Polsce. Dzięki doświadczonemu zespołowi i odważnemu stawianiu czoła wyzwaniom biznesowym z powodzeniem obsługuje zarówno duże spółki akcyjne, jak i małe podmioty gospodarcze.  

Redakcja Wirtualne Media
Redakcja Wirtualne Media
Udostępnij artykuł:

PRACA.WIRTUALNEMEDIA.PL

NAJNOWSZE WIADOMOŚCI

KRRiT przedłuża koncesje. Chodzi m.in. o stacje Polsatu i Canal+

KRRiT przedłuża koncesje. Chodzi m.in. o stacje Polsatu i Canal+

Polsat Box udostępnił za darmo wiele kanałów

Polsat Box udostępnił za darmo wiele kanałów

Współpracownica Agory bez pieniędzy po porodzie? Firma odpowiada "Solidarności"

Współpracownica Agory bez pieniędzy po porodzie? Firma odpowiada "Solidarności"

KRRiT zaakceptowała plany mediów publicznych. Co z likwidacją kanałów TVP?

KRRiT zaakceptowała plany mediów publicznych. Co z likwidacją kanałów TVP?

Dwa nowe tytuły w ofercie InPostu. Zamówisz je do Paczkomatu

Dwa nowe tytuły w ofercie InPostu. Zamówisz je do Paczkomatu

Nowa prezeska wydawcy "Pisma"

Nowa prezeska wydawcy "Pisma"