Archiwum z dnia 2015.09.23
- 02:02 Wydanie specjalne „Playboya” z wywiadami amerykańskich dziennikarzy magazynu
- 02:14 „Kuchnia+ w drodze” - nowe warsztaty kulinarne z prowadzącymi kanału Kuchnia+
- 02:24 Gratka.pl z nowym logo i stroną
- 02:52 Październikowy „Sens” z nowymi ekspertami i Kayah na okładce
- 09:02 Udostępnianie treści online - nowy raport Ericsson
- 09:12 Politechniczne MBA z AMBA!
- 09:30 „Z PeoPay zyskujesz podwójnie” - promocja dla młodych klientów od Banku Pekao
- 09:41 O bezpiecznej łazience od podstaw
- 09:57 Media Expert w Radzionkowie i Świętochłowicach
- 10:27 Studenci Politechniki Śląskiej zagłosowali na ekspertów z Kroll Ontrack i opracują wraz z nimi... program do głosowania
- 10:38 Bezpieczne kosmetyki dla dzieci
- 10:43 Przedsiębiorstwa przeznaczają coraz mniej czasu na rekrutacje pracowników
- 10:45 Nowe przywileje podatkowe dla przedsiębiorców i rodziców
- 11:00 Scott Waugh odpowiada za film "Outlaws Inc."
- 11:23 Fioletowe, pomarańczowe, zielone – czas na kolorowe kalafiory!
- 11:29 Czy Temida jest w Polsce kobietą?
- 11:42 2 października premiera filmu "Marsjanin" (wideo)
- 11:47 Wiedza wyjdzie w…praniu, czyli czy Polak prać potrafi?
- 11:55 Moc atrakcji podczas 37. PZU Maratonu Warszawskiego
- 12:00 Polskie Radio Białystok na podium, kilkukrotny wzrost Czwórki. Liderem RMF FM
- 12:00 D+H Polska z honorowym wyróżnieniem
- 12:04 Ceramika Paradyż sponsorem Dożynek Prezydenckich w Spale
- 12:17 Angelina Jolie i Brad Pitt chcą adoptować dziecko z Syrii
- 12:20 Sposób na łazienkę: bezpieczną i czystą. Radzą rodzice, projektanci, eksperci
- 12:24 Bateria zlewozmywakowa Modena warta swojej ceny!
- 12:38 Pyszne dyniowe babeczki na królewskie zakończenie sezonu grillowego
- 13:08 Ridley Scott: powstaną kolejne sequele "Prometeusza"
- 13:30 Herbaciane tradycje Państwa Środka
- 13:36 Polskim pacjentom grożą chroniczne braki leków
- 14:28 Wind Mobile S.A. zadebiutuje 25 września na GPW
- 14:29 2 proc. na koncie oszczędnościowym w Banku BGŻ BNP Paribas
- 15:01 Miejsce zamieszkania ma ogromny wpływ na zdrowie. "Szybciej się starzejemy"
- 15:42 Festyn „Bezpieczna droga do szkoły” w Łodzi już w sobotę
- 16:07 W impasie handel Polski z Ukrainą. „Ten rynek jest nadal bardzo perspektywiczny”
- 16:09 Trzy…dwa…jeden… Miłośnicy planszówek na start!
- 16:13 Czy nagroda dla studenta jest zwolniona z podatku dochodowego
- 16:45 13 lutego 2016 r. Disclosure wystąpi w Warszawie
- 16:45 mBank nagrodzony na Gali Forbesa i Newsweeka
- 17:00 Anna Augustyniak-Hoffman: z BCMFD Media Communications do Valkea Media
- 17:41 Klepki i kasetony. 5 powodów przemawiających za tymi elementami
- 18:45 BLIK z ponad milionem użytkowników i transakcji
- 18:58 Komputronik uruchomił kolejny salon agencyjny
- 19:19 Nowe zasady raportowania w gospodarce odpadami
- 19:52 Chińska gospodarka na rozdrożu. Ma problemy z eksportem i inwestycjami
- 19:53 Wysokie kary za źle naliczone ulgi we wpłatach na PFRON
- 19:55 Microsoft udostępnia pakiet Office 2016 dla Windowsa (wideo)
- 19:58 Robert Biedroń: Słupsk walczy o reinwestycje i stawia na edukację
- 20:00 Somat Gold reklamowany przez Kurta Schellera i Tomasza Jakubiaka jako „najskuteczniejsza tabletka do zmywania” (wideo)
- 20:03 Jarosław Jędrzejewski: z Suzuki Motor Poland do Pr1me Fitness & Wellness
- 20:44 Muzyczny serwis streamingowy Deezer chce wejść na giełdę, jest wyceniany na miliard euro
- 21:00 Holendrzy testują pierwszy samosterujący autobus: sześciu pasażerów i 25 km/h (wideo)
- 21:10 „Aż po sufit!” z ponad 1,1 mln wyświetleń odcinków w Player.pl
- 21:22 Opłaty od reklam zewnętrznych mają trafiać do budżetów gmin
- 21:40 Effective Media Solutions z radiową kampanią PIP o stresie w pracy
- 21:45 „Miłość w rytmie disco 2” z nowymi bohaterami w Polo TV (wideo)
- 21:55 Anna Dereszowska ambasadorką akcji „Diagnostyka jajnika”
- 22:00 TVP, TVN i Polsat przy wyborach parlamentarnych z badaniem exit poll od Ipsos
- 22:02 Pascal Brodnicki ambasadorem marki Rama Smaż jak Szef Kuchni
- 22:03 Dzieci dziękują rodzicom za opiekę w kampanii Ibum Forte (wideo)
- 22:04 Opera bez „Software” w nowym logo (wideo)
- 22:05 Siatkarz Marcin Możdżonek reklamuje Wi-Fi Calling w Plusie „bez zasięgu 4 sieci” (wideo)
- 22:10 TVP1 rusza z cyklem „Firmowe ewolucje” Macieja Orłosia. Ekspertami Kraśko i Pudzianowski
- 22:13 Sąd oddalił zarzuty PZU wobec MDI dot. „czarnego PR”, agencja wytyka ubezpieczycielowi związki z „Wprost”
- 22:15 „MasterChef” po zmianie godziny stracił 370 tys. widzów. TVN liderem w grupie komercyjnej
- 22:17 Dagna Ważyńska: z KnowledgeHub do Social WiFi
- 22:18 Gdańsk zamierza samodzielnie uregulować obecność reklam zewnętrznych
- 22:19 Marcel Płoszczyński PR managerem agencji Kerris
- 22:20 Sprzedaż „Tele Tygodnia” spadła do 723 tys. egz., „Program TV” najbardziej w dół
- 22:25 „Rolnik szuka żony 2” hitem TVP1. Program zyskał 1,4 mln widzów
- 22:30 „Top model” stracił 700 tys. widzów. TVN przegrywa z Polsatem
- 22:35 Aflofarm 40 proc. więcej na reklamy, Procter & Gamble Polska - 28 proc. mniej (TOP 10)
- 22:40 Groupon znika z siedmiu rynków i zwolni ponad tysiąc pracowników
- 22:45 Wszystkie artykuły z „The Washington Post” w Instant Articles Facebooka, więcej wydawców na platformie
- 22:47 „Wprost” ma przeprosić Romana Giertycha za sugerowanie manipulacji aktami. „Będzie apelacja”
- 22:50 Serwis Party.pl zastąpi Afterparty.pl i postawi na wideo
- 22:55 Codemedia i K2 Media ze wspólną spółką Newnited, pokieruje nią Mirosław Kępiński
- 23:00 TVP i Polsat wspólnie przygotowują debatę wyborczą. TVN24 organizuje własną
- 23:05 Ringier Axel Springer Polska szykuje nowy portal na bazie Fakt.pl. Rusza nowe studio wideo
- 23:10 Brak dźwięku w internetowych reklamach wideo to wyzwanie dla kreatywności agencji (opinie)
- 23:20 Cyfrowy Polsat wziął 12,5 mld zł kredytu
- 23:45 „Dziewczyny ze Lwowa” hitem TVP1. Serial ma większą widownię od „Blondynki”