Archiwum z dnia 2017.01.25
- 00:26 14 nominacji do Oscara filmu "La La Land"
- 01:32 Maciej Jacewicz w zespole SEO agencji Think Kong
- 09:08 TAURON pozyskał 40 mln zł na budowę sieci energetycznych na Dolnym Śląsku
- 09:18 Rynek inwestycyjny nadal w dobrej kondycji
- 09:29 Agencja Moody’s podtrzymuje ratingi dla ING Banku Śląskiego
- 09:35 "Praca przez Internet. Wysokie zarobki". Uwaga na oszustów w Internecie
- 09:41 Czy możemy uchronić się przed chorobami cywilizacyjnymi?
- 09:48 Dłużej młody i zdrowy – jak geny mogą w tym pomóc?
- 09:54 Global Services TV w biurowcu Karolkowa Business Park
- 10:00 Pożyczyli, połączyli, po swojemu spłacili – kampania pożyczki konsolidacyjnej w ING
- 10:13 Wywiad: Szkolenia - dlaczego warto? O Akademii Profesjonalisty opowiada Tomasz Stępień, Dyrektor ds. Doradztwa Technicznego Sopro Polska
- 10:28 Europejska premiera innowacyjnego klimatyzatora Wind-Free™
- 11:00 ComPress poszerza usługi o digital PR w ramach współpracy z eContentLAB
- 11:27 Poczta Polska zarejestrowała już ponad 800 tysięcy numerów na kartę
- 12:10 On Board Think Kong odpowiada za działania komunikacyjne Grupy Kruk
- 13:05 EKO-OKNA poszukiwały pracowników w Raciborzu i Wodzisławiu
- 13:33 Najbardziej aktywni otrzymają nawet 0,14% prowizji maklerskiej w ING
- 13:42 Uporządkuj swoją historyczną wiedzę na UW
- 14:53 Nowa oferta kont w Alior Banku dostępna w oddziałach i placówkach partnerskich przejętych z Banku BPH
- 15:44 Walentynki od kuchni według AMBITION
- 17:15 Grudniowe wyniki Rainbow Tours S.A.
- 18:00 Trójka liderem słuchalności we Wrocławiu w II półroczu 2016 roku. TOK FM awansowało na podium
- 18:03 Dziewiąty sezon serialu "Pępek świata"
- 18:09 Kobiety zarabiają w Polsce o 19 proc. mniej niż mężczyźni. Wciąż winne są stereotypy
- 18:13 Światowa sprzedaż skanerów Fujitsu ScanSnap przekroczyła liczbę czterech milionów sztuk
- 18:50 Form Up zajmie się kampaniami sprzedażowymi Premium Mobile
- 18:55 San Markos będzie dalej reklamować EWE
- 19:00 Więcej obowiązków w dokumentowaniu cen transferowych. Im wyższe przychody lub koszty, tym więcej obowiązków
- 19:21 Matthew Goode zagra w serialu "The Crown"
- 19:22 2017 rok powinien być korzystny dla surowców. Drożeć mają zwłaszcza miedź i srebro
- 19:28 TNT zamówiła czwarty sezon serialu "Bibliotekarze"
- 19:42 Tomasz Sakiewicz z „Pierścieniem Inki” za promowanie patriotyzmu i pamięci o Żołnierzach Wyklętych
- 19:45 Czwarty sezon serialu "Zawód: Amerykanin". Zobacz zapowiedź
- 19:49 ZUS przeprowadza w firmach ok. 80 tys. kontroli rocznie
- 19:55 Huawei Mate 9 Pro i Huawei Mate 9 Porsche Design w Polsce (wideo)
- 19:59 Koniec serialu "Pozostawieni". Trzeci sezon ostatnim
- 20:00 Mirosław Skotarczyk szefem strategii Communication Unlimited
- 20:01 Kamila Szklarz: z Digital Business Intelligence do SalesTube
- 20:37 „Głos Mordoru” w o połowę większym nakładzie także w Alejach Jerozolimskich
- 20:57 Coraz trudniej o pracowników
- 20:59 Magda Garska szefem produkcji w Bites
- 21:00 Co trzeci Polak planuje ferie, większość w Polsce (infografika)
- 21:03 Kevin Scott nowym dyrektorem technologicznym Microsoftu
- 21:10 Musa Tariq, ekspert od social media, przechodzi z Apple do Forda
- 21:11 „National Geographic Polska” liderem sprzedaży miesięczników podróżniczych
- 21:15 Jerzy Warchałowski: z Grupy Wirtualna Polska do Rocket Media
- 21:18 Yahoo! w IV kw. na plusie, w górę przychód. Przejęcie przez Verizon przesunięte
- 21:20 Kalczyńska, Żak, Sokołowska, Chruściel i Karpińska w kampanii „Piękna bo Zdrowa” (wideo)
- 21:25 1,7 mln widzów meczów polskich szczypiornistów na MŚ we Francji. 5 mln zł z reklam
- 21:28 Quentin Hardy przechodzi z „New York Timesa” do Google, będzie szefem wydawniczym platformy Cloud
- 21:30 Ojciec bawiący się lalką z córką w nowej kampanii Barbie
- 21:32 Radio ZET najczęściej cytowane, wPolityce.pl przed WP i Onetem, wysoko Wirtualnemedia.pl
- 21:33 Jacek Kurski pozwie Wirtualną Polskę za tekst o jego alimentach. „Płacę z nawiązką na dzieci”
- 21:34 Samsung z dobrymi wynikami pomimo afery z Galaxy Note
- 21:36 Karolina Wesołowska za Rafała Domaradzkiego dyrektorem marketingu Grupy Paradyż
- 21:41 Player.pl pokaże wyścigi dronów „Drone Racing League” i rywalizację aut wyścigowych Nascar
- 21:43 Polskie Radio z zyskiem w ub.r. dzięki większym wpływom komercyjnym i zmniejszeniu wydatków, ale nie na pensje
- 21:50 Cda.pl, Vod.pl i Player.pl najpopularniejszym serwisami VoD (Top 10)
- 21:53 L’Oreal inwestuje w polski startup Cosmose. „Chcemy wejść na nowe rynki”
- 21:55 Nowy serwis „Pulsu Biznesu” czytelniejszy, bez chaosu i natłoku, lepiej dostosowany do mobile’u (opinie)
- 21:59 Czabański: TVP rozbija propagandę mediów prywatnych, ignorowanie WOŚP to błąd, Kurski powinien przejrzeć wydatki
- 22:00 „Guardian” rozważa tabloidowy format i zlecenie druku innej firmie, celem oszczędności
- 22:02 Dziennikarze w Sejmie bez pełnego wstępu na korytarz przy biurach PiS i PO
- 22:33 W politycznym sporze dziennikarze coraz częściej są rzecznikami i aktywistami, a ci bezstronni uchodzą za symetrystów
- 22:44 Maciej Łopiński ma zastąpić Dariusza Lasockiego w radzie nadzorczej Telewizji Polskiej
- 22:50 Reklama w 2016 r.: kina, indoor i radio ze wzrostami wpływów, w dół telewizja i gazety
- 22:55 „Belle Epoque”, „Milionerzy” i nowe programy Ewy Drzyzgi i Joanny Krupy wiosną w TVN (wideo)