Mirosław Skotarczyk szefem strategii Communication Unlimited

Mirosław Skotarczyk objął funkcję szefa strategii w agencji reklamowej Communication Unlimited. Wcześniej pracował m.in. w agencjach Stratosfera Added Value, OneTable Strategy, Spark Strategy i Grupa A5.

tw
tw
Udostępnij artykuł:
Mirosław Skotarczyk szefem strategii Communication Unlimited
Mirosław Skotarczyk

W Communication Unlimited Mirosław Skotarczyk będzie odpowiadał za nadzór i opracowywanie strategii marek oraz wsparcie strategiczne w kampaniach zintegrowanego marketingu w ramach obsługi klientów agencji.

Poprzednio przez pewien czas na tym stanowisku był wakat, a wcześniej zajmował je Maciej Żakowski, który obecnie prowadzi własną działalność.

Mirosław Skotarczyk poprzednio pracował jako strateg i partner w firmie doradztwa marketingowego OneTable Strategy. Wcześniej przez ponad 10 lat pełnił podobną funkcję w agencji Stratosfera Added Value.

Pracował przy przygotowywaniu strategii marek konsumenckich i korporacyjnych m.in. takich jak Luxmed, Proste Historie, Kujawski, Pudliszki, PGE, Aegon i Bakoma. Z branżą konsultingową i marketingową jest związany od ponad 15 lat.

PRACA.WIRTUALNEMEDIA.PL

NAJNOWSZE WIADOMOŚCI

Współpracownica Agory bez pieniędzy po porodzie? Firma odpowiada szefowej "Solidarności"

Współpracownica Agory bez pieniędzy po porodzie? Firma odpowiada szefowej "Solidarności"

KRRiT zaakceptowała plany mediów publicznych. Co z likwidacją kanałów TVP?

KRRiT zaakceptowała plany mediów publicznych. Co z likwidacją kanałów TVP?

Dwa nowe tytuły w ofercie InPostu. Zamówisz je do Paczkomatu

Dwa nowe tytuły w ofercie InPostu. Zamówisz je do Paczkomatu

Nowa prezeska wydawcy "Pisma"

Nowa prezeska wydawcy "Pisma"

Publicis Media liderem nowego biznesu w Polsce. Starcom na czele agencji

Publicis Media liderem nowego biznesu w Polsce. Starcom na czele agencji

Finał programu "Ej, Stara!". Ilu widzów miał nowy format Doroty Szelągowskiej?

Finał programu "Ej, Stara!". Ilu widzów miał nowy format Doroty Szelągowskiej?