Musa Tariq, ekspert od social media, przechodzi z Apple do Forda

Po dwóch latach kierowania działem social media i digital marketingu w koncernie Apple, Musa Tariq obejmie stanowisko dyrektora zarządzającego marką w koncernie Ford.

ps
ps
Udostępnij artykuł:
Musa Tariq, ekspert od social media, przechodzi z Apple do Forda
Musa Tariq

Według informacji podanych przez serwis Recode, ale niepotwierdzonych na razie przez Forda ani Apple Musa Tariq zostanie jednym z dyrektorów Forda jeszcze w styczniu br.

Tariq w 2014 r. został szefem segmentu social media oraz cyfrowego marketingu w koncernie Apple. Wcześniej menedżer pracował dla marki Nike i nadzorował w niej kanały.

Teraz zadaniem Tariqa na nowym stanowisku ma być doprowadzenie do tego, by Ford był odbierany przez użytkowników nie tylko jako producent samochodów, ale także dostawca nowych rozwiązań informatycznych w segmencie motoryzacyjnym.

Ford od kilku lat prowadzi prace nad własnym autonomicznym pojazdem. Na przełomie ub. i br. koncern zaprezentował nową wersję prototypu takiego pojazdu.

PRACA.WIRTUALNEMEDIA.PL

NAJNOWSZE WIADOMOŚCI

Ziętara zginął, bo był dziennikarzem. Kto i dlaczego straszy teraz media, które o tym piszą?

Ziętara zginął, bo był dziennikarzem. Kto i dlaczego straszy teraz media, które o tym piszą?

KRRiT przedłuża koncesje. Chodzi m.in. o stacje Polsatu i Canal+

KRRiT przedłuża koncesje. Chodzi m.in. o stacje Polsatu i Canal+

Polsat Box udostępnił za darmo wiele kanałów

Polsat Box udostępnił za darmo wiele kanałów

Współpracownica Agory bez pieniędzy po porodzie? Firma odpowiada "Solidarności"

Współpracownica Agory bez pieniędzy po porodzie? Firma odpowiada "Solidarności"

KRRiT zaakceptowała plany mediów publicznych. Co z likwidacją kanałów TVP?

KRRiT zaakceptowała plany mediów publicznych. Co z likwidacją kanałów TVP?

Dwa nowe tytuły w ofercie InPostu. Zamówisz je do Paczkomatu

Dwa nowe tytuły w ofercie InPostu. Zamówisz je do Paczkomatu