Archiwum z dnia 2017.02.16
- 09:22 Agencja Big Picture będzie promować nową markę L'Oreal Paris - Colorista
- 10:03 Walentynkowy prezent od Śnieżki dla pacjentów z Sanoka
- 10:15 Samsung Open Economy 2016 – firmy mają trzy lata żeby dostosować się do nowych realiów światowego biznesu, tzw. Otwartej Gospodarki
- 10:45 Warunki Techniczne 2017. Co nowego w kwestii stolarki?
- 10:54 Dwie dekady to dopiero początek
- 11:07 „Od pomysłu do przemysłu”, czyli nowy dział projektowo – wdrożeniowy w EKO-OKNACH
- 11:12 Inauguracja na kierunku Technologie Kosmiczne i Satelitarne
- 11:28 Nice wsparł kontuzjowanego żużlowca
- 11:29 Audit OdyssEY – ruszyły zapisy do konkursu EY dla przyszłych audytorów i biegłych rewidentów
- 11:29 mBank zainwestuje 50 mln euro w rozwój nowoczesnych technologii dla instytucji finansowych
- 11:49 Budynek Grójecka Offices ma zarządcę
- 12:13 Nowy POMYSŁ NA… idealnie kruche mięso pieczone w sosie – tylko z marką WINIARY!
- 12:23 Więcej wymagań dla stolarki
- 12:32 DUKA wita wiosnę – nowe linie produktów z wielkanocnymi akcentami
- 12:36 Czym kusi Służewiec?
- 13:34 Cztery dni pod znakiem dobrego montażu – MONTERIADA 2017 za nami
- 14:17 English Home w kolejnych Centrach Handlowych Auchan
- 14:25 Galeria Północna rozwija ofertę dla najmłodszych i portfolio modowe – do najemców dołączają Boot Store i Carry
- 15:00 Ryanair: nowy rozkład lotów z Warszawy na zimę 2017/18
- 15:19 Jak przygotować się do wdrożenia przepisów RODO?
- 16:07 Czy kompleksowa termomodernizacja może być remedium na SMOG w Polsce?
- 16:25 Regionalna Komisja Winiarska Tejo z Portugalii dalej z 4public
- 16:59 Dlaczego korzystamy z aplikacji?
- 17:00 ZenFone Go ZB552KL - nowy smartfon Asusa za 799 zł
- 17:48 Zdobądź unikalne piłkarskie pamiątki i pomóż chorującym na raka – Fundacja Onkologiczna Alivia z charytatywnymi aukcjami
- 18:00 Isobar Polska przygotuje nowy serwis internetowy Vectry
- 18:00 Nowe reklamy iPhone’a 7 Plus i Apple Watch Series 2 (wideo)
- 18:00 Ponad 37 tys. doniesień w mediach o wypadku Beaty Szydło, większość w social media
- 18:08 Grzegorz Wawrzak ponownie w agencji Opcom
- 19:00 Serial "Ghoul" - arabska odpowiedź na "The Walking Dead"
- 19:06 Jak skutecznie i szybko rozwiązać konflikt w biznesie unikając sądu?
- 19:22 Jerry Bruckheimer na tropie prawdziwych zbrodni
- 19:29 "Equality" - Alicia Keys, LeBron James i Serena Williams zapowiadają zmianę w reklamie Nike
- 19:44 Małe i średnie firmy otrzymają 1 mld zł na innowacje. 1 marca rozpocznie się nabór wniosków w konkursie szybkiej ścieżki
- 19:54 Róisín Murphy gwiazdą Nowej Muzyki
- 19:55 Canon: nowe lustrzanki EOS 77D i EOS 800D, obiektyw EF-S 18-55mm f/4-5.6 IS STM i pilot BR-E1 (wideo)
- 20:00 1/3 cyfrowych Polaków skorzystała z promocji pod koniec 2016 r.
- 20:01 LemON jest tu i czerpie z Led Zeppelin czy Pink Floyd
- 20:14 Good One PR wypromuje Podlaski Fundusz Kapitałowy
- 20:16 Rzecznik Ministerstwa Finansów Łukasz Świerżewski w radzie nadzorczej PZU
- 20:23 Lukasyno promuje "Wyklętego"
- 20:33 Groupon ze stratą i wzrostem przychodu, rośnie liczba klientów
- 20:34 Rosnąca gospodarka amerykańska i niepokoje polityczn spowodują spadek euro. Odbicie możliwe w II połowie roku
- 21:00 11 mld USD na internet rzeczy w Europie Środkowej i Wschodniej w 2016 r.
- 21:00 "Zapracuj na swoje wakacje" w kampanii Almatur
- 21:02 Blachotrapez partnerem piłkarskiej reprezentacji Polski i LaczyNasPilka.pl
- 21:03 Agencja Fenomem zmienia nazwę na Feno, chce dawać klientom „impuls do zmian”
- 21:05 Sebastian Oprządek, Mariusz Nowak i Agnieszka Sołtysiak w zarządzie Klubu Agencji Eventowych
- 21:05 Solutions - nowy zespół w biurze reklamy Wydawnictwa Bauer
- 21:10 Maffashion przełamuje zimową nudę w kampanii pomadek Maybelline Vivid Matte Liquid
- 21:10 Maja Bujalska w Communication Unlimited
- 21:17 Odręcznie wykonane ilustracje promują lodówki Samsunga
- 21:20 Paulina Wątroba i Marcin Tadus uruchomili agencję reklamową PM Talk
- 21:22 Radio ZET liderem w Warszawie. Duży wzrost TOK FM
- 21:24 NBC Universal przejmuje 25 proc. akcji Euronews, żeby lepiej konkurować z CNN
- 21:25 Adexon z nową mapą polskiego rynku reklamy internetowej. „Największe zmiany wśród wydawców”
- 21:28 Historia prawdziwych oświadczyn w kampanii Renault Clio (wideo)
- 21:29 Tomasz Trojnar: z Telewizji Polskiej do Codemedia
- 21:30 „Men’s Health” liderem pism dla mężczyzn w listopadzie. Wzrosła sprzedaż „Forbesa”
- 21:32 „Z Torunia w góry bez tortury?” - Red Bull reklamowany kierowcom
- 21:34 Sprzedaż smartfonów w górę, zacięta rywalizacja Apple z Samsungiem
- 21:35 Nowa TV z osobną prognozą pogody, głównym prezenterem Jarosław Kret
- 21:38 Polskie Radio przekonuje, że Trójka nie traci słuchaczy. Barbara Stanisławczyk-Żyła o sukcesach opowiada w Jedynce
- 21:39 Krzysztof Grabowski o „Belle Epoque”: duży budżet na promocję, udało się zainteresować widzów
- 21:40 PKN Orlen szykuje przetarg na wybór agencji do obsługi w social mediach
- 21:41 e-Kiosk z wyższymi wpływami, zysk netto wzrósł o 37 proc. do 752,4 tys. zł
- 21:42 W nowej kampanii Lidla Karol Okrasa z Darią Ładochą, koniec współpracy z Dorotą Wellman
- 21:42 Małgorzata Rozenek-Majdan i Radosław Majdan w reklamie Plusa z cytatami z „Azja Express” (wideo)
- 21:43 Andrzej Godlewski: Krakowski Sherlock Holmes musi się bardziej wysilić (opinia o „Belle Epoque”)
- 21:44 Dentsu z 730 mln dolarów zysku, planuje zmianę polityki kadrowej
- 21:48 Aplikacja mobilna Facebooka z domyślnie włączonym dźwiękiem w wideo i osobnym oknem odtwarzania
- 21:49 Polo TV liderem kanałów muzycznych. Stars.TV awansowało na podium
- 21:55 ShowMax nie zagrozi platformom VoD, ale przyspieszy ewolucję rynku (opinie)
- 21:59 Dotacje MKiDN dla 17 pism, nie dla „Krytyki Politycznej”, „Frondy Lux”, „Wyklętych”, „Jazz Forum” i „Kuriera Wnet”
- 22:00 W Polsacie startuje "The Brain". Jurorami Pudzianowski, Żak, Sokołowska i Gola
- 22:30 2,1 mln widzów pierwszego odcinka „Idola”. Wysoki udział w grupie komercyjnej
- 22:33 Zrzutka na Seicento - zamiast 5 tys. ponad 100 tys. zł. "Swoisty fenomen"
- 22:40 Dominik Zdort redaktorem naczelnym serwisu TVP.info. „Serwis ma zmniejszyć deficyt prawdy”
- 22:44 ShowMax wchodzi na polski rynek. W ofercie „Ucho Prezesa” i „Smoleńsk”
- 22:55 Po wprowadzeniu Stories Instagram odbiera użytkowników Snapchatowi. „Jest bardziej wszechstronny i łatwiejszy w obsłudze” (opinie)
- 23:37 Telewizja Polska oburzona słowami Jakuba Wątłego w Superstacji, że dziennikarze TVP to gnidy. "To mowa nienawiści" (wideo)
- 23:54 2,9 mln widzów pierwszego odcinka „Belle Epoque” w TVN