Ponad 37 tys. doniesień w mediach o wypadku Beaty Szydło, większość w social media

W dniach 10-14 lutego br. w mediach na temat wypadku samochodowego, w którym ucierpiała premier Beata Szydło, pojawiło się 37,1 tys. doniesień - wynika z analizy Press-Service Monitoring Mediów.

km
km
Udostępnij artykuł:
Ponad 37 tys. doniesień w mediach o wypadku Beaty Szydło, większość w social media
premier Beata Szydło, fot. P. Tracz / KPRM

Zdecydowana większość (78 proc.) medialnych doniesień na temat wypadku Beaty Szydło to wpisy i komentarze internautów w social media. Kolejnym medium pod względem popularności tematu były portale internetowe – do nich należało 13 proc. przekazu. Głośno o wypadku było także w radiu i telewizji – te media zgarnęły 8 proc. medialnego tortu. Najrzadziej o temacie pisano w prasie (1 proc.).

grafika

Szacunkowy ekwiwalent reklamowy materiałów wyniósł 80,8 mln zł.

Zdecydowanie najwięcej materiałów odnotowano 11 lutego, czyli dzień po wypadku.

grafika
grafika
grafika

W całej sprawie na medialności zyskał także sprawca wydarzenia i jego samochód. Na temat Seicento i Cinquecento (oba modele pojawiają się w doniesieniach) w kontekście wypadku ukazało się 31,6 tys. publikacji wartych 29,7 mln złotych.

Internauci mocno bronią 21-latka oskarżonego o nieumyślne spowodowanie wypadku. W social media trwa zbiórka na nowy samochód. W momencie publikacji analizy licznik pokazywał 116 371 zł (i stale rośnie), co oznacza wykonanie planu z ogromną nadwyżką.

grafika

PRACA.WIRTUALNEMEDIA.PL

NAJNOWSZE WIADOMOŚCI

Ziętara zginął, bo był dziennikarzem. Kto i dlaczego straszy teraz media, które o tym piszą?

Ziętara zginął, bo był dziennikarzem. Kto i dlaczego straszy teraz media, które o tym piszą?

KRRiT przedłuża koncesje. Chodzi m.in. o stacje Polsatu i Canal+

KRRiT przedłuża koncesje. Chodzi m.in. o stacje Polsatu i Canal+

Polsat Box udostępnił za darmo wiele kanałów

Polsat Box udostępnił za darmo wiele kanałów

Współpracownica Agory bez pieniędzy po porodzie? Firma odpowiada "Solidarności"

Współpracownica Agory bez pieniędzy po porodzie? Firma odpowiada "Solidarności"

KRRiT zaakceptowała plany mediów publicznych. Co z likwidacją kanałów TVP?

KRRiT zaakceptowała plany mediów publicznych. Co z likwidacją kanałów TVP?

Dwa nowe tytuły w ofercie InPostu. Zamówisz je do Paczkomatu

Dwa nowe tytuły w ofercie InPostu. Zamówisz je do Paczkomatu