PKN Orlen szykuje przetarg na wybór agencji do obsługi w social mediach

PKN Orlen zaprosił agencje do składania odpowiedzi na RFI w związku z planowanym przetargiem na wybór agencji, które zajmą się obecnością firmy w mediach społecznościowych.

bg
bg
Udostępnij artykuł:
PKN Orlen szykuje przetarg na wybór agencji do obsługi w social mediach

Orlen rozpoczął proces zapytania o informację (RFI) i zaprosił agencje do składania wstępnych propozycji w związku z planowanym nawiązaniem współpracy z agencjami, które na zlecenie spółki zajmą się realizacją długofalowej strategii obecności w mediach społecznościowych. Wybrane firmy (jedna bądź więcej) zajmą się m.in. prowadzeniem korporacyjnych profili społecznościowych, content managementem i monitoringiem social media.

PKN Orlen na podstawie otrzymanych informacji od agencji wybierze te, z którymi przystąpi do dalszych rozmów - już w ramach postępowania ofertowego.

Do zadań wybranej agencji należeć będzie m.in. wsparcie w opracowaniu i realizacji długofalowej, kompleksowej obecności marki Orlen w mediach społecznościowych, prowadzenie projektów biznesowych i wizerunkowych firmy w mediach społecznościowych poprzez opracowywanie i realizację szczegółowych planów komunikacji, w tym systematyczne inicjowanie dyskusji i generowanie tematów, zjawisk sprzyjających budowaniu pozytywnego wydźwięku dlaprowadzonych działań.

Termin składania ofert mija 24 lutego.

PRACA.WIRTUALNEMEDIA.PL

NAJNOWSZE WIADOMOŚCI

Ziętara zginął, bo był dziennikarzem. Kto i dlaczego straszy teraz media, które o tym piszą?

Ziętara zginął, bo był dziennikarzem. Kto i dlaczego straszy teraz media, które o tym piszą?

KRRiT przedłuża koncesje. Chodzi m.in. o stacje Polsatu i Canal+

KRRiT przedłuża koncesje. Chodzi m.in. o stacje Polsatu i Canal+

Polsat Box udostępnił za darmo wiele kanałów

Polsat Box udostępnił za darmo wiele kanałów

Współpracownica Agory bez pieniędzy po porodzie? Firma odpowiada "Solidarności"

Współpracownica Agory bez pieniędzy po porodzie? Firma odpowiada "Solidarności"

KRRiT zaakceptowała plany mediów publicznych. Co z likwidacją kanałów TVP?

KRRiT zaakceptowała plany mediów publicznych. Co z likwidacją kanałów TVP?

Dwa nowe tytuły w ofercie InPostu. Zamówisz je do Paczkomatu

Dwa nowe tytuły w ofercie InPostu. Zamówisz je do Paczkomatu