Archiwum z dnia 2017.05.09
- 00:32 Duży spadek oglądalności Polsatu i TVP2, „Ojciec Mateusz” hitem tygodnia
- 00:33 „Gazeta Wyborcza” z największym spadkiem, „Fakt” liderem sprzedaży w marcu
- 05:38 „Yo-Kai Watch 2” w Cartoon Network
- 12:35 Paweł Januszewski gościem specjalnym III edycji RAFAKO Półmaraton Racibórz
- 12:58 Czy pracodawca w procesie rekrutacyjnym może weryfikować przeszłość kryminalną kandydata na pracownika?
- 13:52 Skomponuj swoją pizzę z Galeo
- 15:55 PR Calling wypromuje catering dietetyczny Eat Zone
- 15:57 Urząd pracy na wyciągnięcie ręki, czyli Dni Otwarte Funduszy Europejskich w Zielonej Linii
- 16:55 Umiarkowany wzrost płacy minimalnej w 2018 roku
- 18:00 UPC Polska promuje usługę Replay TV
- 18:58 Związek Firm Public Relations przyjmuje zgłoszenia do rankingu agencji PR wg fee income
- 19:47 Huawei: 34,6 mln smartfonów sprzedanych w I kw.
- 20:00 Piotr Adamczyk czarno na białym reklamuje Wypożyczkę w eurobanku (wideo)
- 20:19 „Karma” - Kaja Paschalska powraca z nowym singlem
- 20:44 Urban eScooter - składany skuter elektryczny Archos za 3249 zł (wideo)
- 20:55 Matka Natura i Matkobus w nowej reklamie napojów Hortex (wideo)
- 21:00 "Game Over, Man!" - nowa komedia Netfliksa
- 21:10 Tom Cruise i Emily Blunt w filmie "Live Die Repeat and Repeat"
- 21:18 Koniec serialu "Orphan Black". Klony przystępują do walki
- 21:19 Spider-Man chodzi po suficie
- 21:20 "Transformers: Ostatni Rycerz": Anthony Hopkins i jego służący autobot
- 21:21 "Światło nocne" - nowa piosenka, płyta i trasa Natalii Przybysz
- 21:22 Johnny Depp zagra w filmie "Richard Says Goodbye"
- 21:55 Kamil Bednarek zachęca do wyrażania siebie w kampanii HP (wideo)
- 22:00 Radio Wrocław rusza z kampanią „Radio Wrocław Najlepsze w 2017”
- 22:03 Huawei P10 Plus w Polsce za 3399 zł (wideo)
- 22:03 Ekskluzywne bloki reklamowe w ofercie Premium TV
- 22:04 Bohaterowie filmu „Smerfy: Poszukiwacze zaginionej wioski” w promocji Mlekołaków
- 22:04 Worwo z nowym logo, hasłem i serwisem internetowym od Sfera Group
- 22:05 Paul Welling za Kevina Dickie szefem programowym w Scripps Networks Interactive
- 22:07 Maja Gawecka: z Coca-Cola do Rockon
- 22:08 Radio ZET nowym liderem w Częstochowie. Duży spadek Radia Jura
- 22:10 Sinclair Broadcast Group przejmuje Tribune Media za 3,9 mld dolarów
- 22:13 „Pani gadżet 13” na antenie TVN
- 22:14 Grzegorz Szabla odpowiada za marketing w Kinguin Polska
- 22:15 Marta Pawłowska z Wirtualnej Polski wróciła do Gazeta.pl, jest szefową strony głównej
- 22:16 Urodzinowy „Dzień Otwarty” PR III
- 22:17 Włochy, Szwecja i Bułgaria z największymi szansami na zwycięstwo w Eurowizji, Polska daleko w tyle
- 22:18 Anja Rubik reklamuje Samsung Galaxy S8 w Orange Love (wideo)
- 22:19 Małgorzata Socha damą i kucharką w nowych reklamach sklepów Agata (wideo)
- 22:20 Dominik Strzelec wykonuje „zadania specjalne” w kampanii farb Dekoral (wideo)
- 22:21 Łódź szykuje kampanię w mediach społecznościowych za 290 tys. zł. Szuka influencerów
- 22:22 Izabela Tworzydło została nowym rzecznikiem prasowym banku BGŻ BNP Paribas
- 22:23 Jacek Braciak jako Napoleon zarządza powrót promocji 20-dniowej w Carrefourze (wideo)
- 22:24 Cztery światy marek własnych w kampanii reklamowej Polomarketu (wideo)
- 22:25 Wadowice mają nową identyfikację wizualną (wideo)
- 22:26 Drugi sezon francuskiej superprodukcji „Wersal. Prawo krwi 2” w Canal+
- 22:30 Dorota Kania redaktor naczelną Telewizji Republika, Tomasz Terlikowski zostaje w zarządzie
- 22:33 Nowy Łowca androidów. Jared Leto w zwiastunie "Blade Runner 2049"
- 22:35 Facebook planuje własne produkcje wideo z udziałem celebrytów
- 22:36 „Kulinarny zawrót głowy” - nowy program Moniki Goździalskiej w TVP1
- 22:39 Facebook dołączył do brytyjskich gazet poradnik, jak rozpoznawać fake news
- 22:41 Dominik Zdort felietonistą „W Sieci”, Filip Memches współpracownikiem „Do Rzeczy”
- 22:42 Paweł Heinze i Krzysztof Iwiński jako team kreatywny w Ogilvy & Mather
- 22:42 „Twoja twarz brzmi znajomo 7” zdecydowanym liderem rynku. 25,38 mln zł z reklam
- 22:43 Bartosz Gąsiorowski: z Grupy Żywiec do Syzygy Warsaw
- 22:44 IQS kupiła platformę do monitoringu social media BrandSpy, Mediacap ze spadkiem wpływów i zysku
- 22:45 Rusza jubileuszowa XV edycja Konkursu im. Władysława Grabskiego. Zgłoś swój udział
- 22:46 Martyna Wojciechowska: z pobytu w Pakistanie powstanie odcinek „Kobiety na krańcu świata” oraz dokument
- 22:47 UPC Polska ma mniej abonentów, ale wzrasta liczba sprzedanych usług
- 22:50 „Discopoland” ogląda 730 tys. widzów. TVP2 przegrywa z konkurencją
- 22:55 Rekordowo niskie bezrobocie, nadchodzi rynek pracownika
- 23:00 „Zaskocz mnie!” jesienną nowością TVN Style. Stacja szuka uczestników
- 23:02 Koniec darmowych odcinków serialu „Ucho Prezesa”. Czas na płatne epizody
- 23:03 Mariusz Pilis redaktorem naczelnym redakcji opinii i komentarzy PAP
- 23:08 „MasterChef Junior 2” wygrał z konkurencją. Będzie kolejna edycja
- 23:33 „Wiadomości” TVP1 na celowniku skarżących do KRRiT. „Wszystkie wnioski uważnie rozpatrzymy”
- 23:40 Adam Wilk na czele departamentu content tailors w Grupie Onet-RASP, Agnieszka Keller za Joannę Chlebną
- 23:44 Wszystkie dzienniki ze spadkiem sprzedaży w I kwartale, „Fakt” najchętniej kupowany