Bartosz Gąsiorowski: z Grupy Żywiec do Syzygy Warsaw

Bartosz Gąsiorowski objął funkcję strategy directora w agencji reklamowej Syzygy Warsaw. Wcześniej pracował m.in. w Grupie Żywiec i MediaCom Warszawa.

tw
tw
Udostępnij artykuł:
Bartosz Gąsiorowski: z Grupy Żywiec do Syzygy Warsaw
Bartosz Gąsiorowski

Jako strategy director Gąsiorowski od początku maja odpowiada w Syzygy Warsaw za strategiczną obsługę kluczowych klientów, rozwój kompetencji w zespole, a także wsparcie działu new business.

Poprzednio przez pięć lat pracował w Grupie Żywiec - ostatnio jako kierownik marki Żywiec zajmował się m.in. nową platformą komunikacji „Chce się Ż” i festiwalem Męskie Granie 2016. Przedtem jako digital manager odpowiadał za komunikację wszystkich marek firmy w internecie - zarówno w zakresie strategiczno-kreatywnym, jak i mediowym.

Wcześniej Bartosz Gąsiorowski był związany z domem mediowym MediaCom Warszawa. Realizował projekty m.in. dla firm i marek Play, Pekao SA, Mars, Wrigley i Shell.

Pracował też w Lionbridge Poland i Antyradiu. Z branżą mediów i marketingu jest związany od ponad 10 lat.

PRACA.WIRTUALNEMEDIA.PL

NAJNOWSZE WIADOMOŚCI

KRRiT przedłuża koncesje. Chodzi m.in. o stacje Polsatu i Canal+

KRRiT przedłuża koncesje. Chodzi m.in. o stacje Polsatu i Canal+

Polsat Box udostępnił za darmo wiele kanałów

Polsat Box udostępnił za darmo wiele kanałów

Współpracownica Agory bez pieniędzy po porodzie? Firma odpowiada "Solidarności"

Współpracownica Agory bez pieniędzy po porodzie? Firma odpowiada "Solidarności"

KRRiT zaakceptowała plany mediów publicznych. Co z likwidacją kanałów TVP?

KRRiT zaakceptowała plany mediów publicznych. Co z likwidacją kanałów TVP?

Dwa nowe tytuły w ofercie InPostu. Zamówisz je do Paczkomatu

Dwa nowe tytuły w ofercie InPostu. Zamówisz je do Paczkomatu

Nowa prezeska wydawcy "Pisma"

Nowa prezeska wydawcy "Pisma"