Archiwum z dnia 2017.07.20
- 00:53 Discovery Communications i Scripps Networks Interactive rozmawiają o fuzji
- 09:46 KRISPOL stawia na rozwój sieci partnerskiej
- 09:56 Salon NEONET w Jeleniej Górze zmienia lokalizację
- 10:34 Rząd zapowiada reformę szkolnictwa wyższego. Rok akademicki 2017/18 okresem przygotowań uczelni do zmian
- 11:01 Przemysław Kamiński country managerem IPF Polska, Joanna Izdebska awansuje do globalnego oddziału firmy
- 12:37 Platforma inviPay.com dostępna dla klientów biznesowych Alior Banku
- 12:39 Przedstawiciele RAFAKO S.A. wystartowali w Triathlon Radłów
- 13:11 "Taste Your Route" w kampanii Cocio
- 15:17 Specjalizacja kluczem do sukcesu
- 15:34 ŚWIĘTO PLANTATORÓW BURAKÓW CUKROWYCH
- 16:17 Czy dziennikarstwa można się nauczyć?
- 17:07 Szybko i łatwo pozbądź się odpadów
- 18:06 Faster&Better będzie promować markę Krakus z twórcami internetowymi
- 21:05 "Bombshell": nowa sensacja od Warner Bros.
- 21:26 Pracownik może odmówić wykonywania pracy w upale. Firma ma obowiązek zapewnić mu napoje i odpowiednie warunki
- 21:27 Treści z platformy PRconnect w serwisach Polska Press Grupa
- 22:00 Skyn w kampanii dla millenialsów szuka „najbardziej intymnych miejsc na świecie”
- 22:10 Reżyser "Gry o tron" broni Eda Sheerana. ”Spisał się świetnie”
- 22:11 "Gotuj z prawdziwym Włochem" - włoskie przepisy promują sery Galbani (wideo)
- 22:15 Olga Tabor-Leszko za Damiana Juszczyka rzecznikiem prasowym Wisły Kraków
- 22:20 McDonald's chce ograniczyć liczbę agencji reklamowych w USA
- 22:22 Joanna Grądzka: z Ringier Axel Springer Polska do Fundacji Res Publica
- 22:30 Fundusz bValue zainwestuje 3 mln zł w polski startup produkujący ławki solarne
- 22:31 Botnet Siren na Twitterze z 30 mln kliknięć, 90 tys. kont zlikwidowanych
- 22:33 Play przydzielił akcje w IPO. Stopa redukcji w I terminie zapisów wyniosła 63,2 proc., a w II - 81,6 proc.
- 22:33 Julia Roberts zagra w serialu "Homecoming", nowej produkcji Amazona
- 22:35 Polskie Radio wspiera repatriację Polaków ze Wschodu. Rusza kampania „Wielki Powrót”
- 22:36 NBC News wystartuje ze „Stay Tuned”, programem newsowym na Snapchacie
- 22:36 „Dziennik Gazeta Prawna” z dodatkiem specjalnym o reformie sądów. Egzemplarze rozdawane na ulicach Warszawy
- 22:37 „Disco pod gwiazdami” najdroższe w cenniku reklamowym Polsatu na sierpień
- 22:37 Piotr Piętka: fuzja Scripps Networks i Discovery umocniłaby pozycję Grupy TVN
- 22:38 Chris Evans i Gary Lineker najlepiej zarabiającymi gwiazdami BBC
- 22:39 Brytyjczycy idą na wojnę z reklamami opartymi o płciowe stereotypy
- 22:40 Radio ZET liderem w Warszawie. TOK FM awansowało na podium
- 22:41 Od października płatne subskrypcje u wydawców na Instant Articles Facebooka
- 22:45 „Tygodnik Zamojski” liderem sprzedaży, „Kurier Internetowy” zyskał najwięcej
- 22:48 T-Mobile Polska nie na sprzedaż, szykuje ofertę z internetem szerokopasmowym
- 22:49 605 tys. widzów „Minęła 20”. TVP Info liderem stacji informacyjnych
- 22:50 Stowarzyszenie Dziennikarzy Europejskich zaniepokojone naciskami polskich władz na dziennikarzy, broni Doroty Bawołek
- 22:51 Organizacje dziennikarskie apelują do Antoniego Macierewicza, by wycofał doniesienie na książkę Tomasza Piątka
- 22:55 „Czy jesteś taki mądry jak ja?” pierwszą lokalną produkcją Da Vinci Learning w Polsce
- 23:00 „Korona królów” Ilony Łepkowskiej w TVP1. Emisja od listopada
- 23:03 „Gazeta Wyborcza” ze specjalnym wydaniem dla protestujących przeciw reformie sądownictwa
- 23:32 "Confederate" - nowy serial twórców "Gry o tron". Emisja w HBO
- 23:33 Dobry Andrzej Duda, zły Jarosław Kaczyński? „Prezes PiS przekroczył granicę, ale jego wyborcom się to podoba”
- 23:40 Progressive Web App może zagrozić mobilnym aplikacjom, ale nie od razu. „Musi okrzepnąć na rynku, nie do wszystkiego się nadaje” (opinie)
- 23:44 Scripps Networks Interactive chcą kupić Discovery i Viacom. Eksperci: nadawcy tv zbroją się, by walczyć o internautów