Olga Tabor-Leszko za Damiana Juszczyka rzecznikiem prasowym Wisły Kraków

Olga Tabor-Leszko objęła funkcję rzecznika prasowego klubu piłkarskiego Wisła Kraków i Towarzystwa Sportowego Wisła. Zastąpiła na tym stanowisku Damiana Juszczyka.

tw
tw
Udostępnij artykuł:
Olga Tabor-Leszko za Damiana Juszczyka rzecznikiem prasowym Wisły Kraków
Olga Tabor-Leszko

Poprzednio Olga Tabor-Leszko pełniła w Wiśle Kraków funkcję dyrektora operacyjnego.

Rzecznikiem prasowym klubu od kwietnia ub.r. był Damian Juszczyk. Teraz zostaje się z Wisłą.

- Propozycja pro forma przejścia do drugiego szeregu, w roli osoby koordynującej stronę internetową i wykonującą większość zadań rzecznika prasowego dla innego rzecznika prasowego, którego zadaniem będzie wieńczenie pracy mojej i Kolegów swoją twarzą nie spełnia moich ambicji i oczekiwań. Po długich miesiącach - a właściwie już latach - ciężkiej pracy, niejednokrotnie przez całą dobę i w każdy weekend, nie ukrywam, iż nie takiego docenienia moich wysiłków się spodziewałem. Każda osoba, która chce się rozwijać zawodowo czy jako człowiek zrozumie, iż na taką propozycję przystać nie mogłem- uzasadnił Juszczyk na Facebooku.

- Dziękuję każdemu Trenerowi, Zawodnikowi, Pracownikowi, Przedstawicielowi Mediów i Kibicowi, z którymi miałem przyjemność współpracować. To było piękne 1,5 roku, które na zawsze pozostanie w mojej pamięci i w sercu. A za Wisłę i za Was będę mocno trzymał kciuki! - zapewnił na Twitterze.

##NEWS http://www.wirtualnemedia.pl/artykul/legia-warszawa-najbogatsza-w-ekstraklasie-dalej-lech-poznan-i-lechia-gdansk ##

PRACA.WIRTUALNEMEDIA.PL

NAJNOWSZE WIADOMOŚCI

Zmiany u wydawcy "Rzeczpospolitej". Rezygnuje były szef ITI

Zmiany u wydawcy "Rzeczpospolitej". Rezygnuje były szef ITI

Kultowa "Biała bluzka" w reżyserii Magdy Umer w TVP1

Kultowa "Biała bluzka" w reżyserii Magdy Umer w TVP1

Marka Streboxar w gronie klientów BeDigital

Marka Streboxar w gronie klientów BeDigital

VZK Laboratory z pierwszą kampanią na polskim rynku

VZK Laboratory z pierwszą kampanią na polskim rynku

Kampania mBanku "Jedna/Trzecia" edukuje Polaków o przyszłości finansowej

Kampania mBanku "Jedna/Trzecia" edukuje Polaków o przyszłości finansowej

HBO Max pokazało spot z zapowiedziami na 2026. To premierowe materiały

HBO Max pokazało spot z zapowiedziami na 2026. To premierowe materiały