Skyn w kampanii dla millenialsów szuka „najbardziej intymnych miejsc na świecie”

Ruszyła globalna kampania marki prezerwatyw Skyn. Za polską aktywację kampanii odpowiada agencja buzz.

jd
jd
Udostępnij artykuł:

Kampania marki prezerwatyw ma zachęcać przedstawicieli pokolenia millenialsów do poszukiwania wartości fizycznych miejsc. Będzie prowadzona do końca roku.

W ramach globalnej kampanii Skyn organizuje konkurs na swojej stronie internetowej, w którym nagrodą jest podróż po najbardziej intymnych hotelach na świecie. Finałem kampanii będzie stworzenie pierwszego na świecie ekskluzywnego przewodnika intymności.

Za polską aktywację globalnej kampanii odpowiedzialna jest agencja buzz. wraz ze swoimi działami public relations, marketingu rekomendacji Rekomenduj.to oraz platformą influencerską buzz.club.

Zakupem mediów zajmuje się dom mediowy Maxus.

jd
Autor artykułu:
jd
Author widget background

PRACA.WIRTUALNEMEDIA.PL

NAJNOWSZE WIADOMOŚCI

Będą dwa nowe sezony "Hotelu Paradise". W programie dwie prowadzące

Będą dwa nowe sezony "Hotelu Paradise". W programie dwie prowadzące

Właściciel TVN wybierze Netfliksa? Ruszyły negocjacje ws. HBO Max

Właściciel TVN wybierze Netfliksa? Ruszyły negocjacje ws. HBO Max

Zmarł Rafał Kołsut. Jako dziecko był gwiazdą "Ziarna"

Zmarł Rafał Kołsut. Jako dziecko był gwiazdą "Ziarna"

Ziętara zginął, bo był dziennikarzem. Kto i dlaczego straszy teraz media, które o tym piszą?

Ziętara zginął, bo był dziennikarzem. Kto i dlaczego straszy teraz media, które o tym piszą?

KRRiT przedłuża koncesje. Chodzi m.in. o stacje Polsatu i Canal+

KRRiT przedłuża koncesje. Chodzi m.in. o stacje Polsatu i Canal+

Polsat Box udostępnił za darmo wiele kanałów

Polsat Box udostępnił za darmo wiele kanałów