Aktualnie wieczorny program TVP Info „Minęła 20” emitowany jest od niedzieli do czwartku o godz. 20.08 (do stycznia br. również i w soboty). Jego średnia oglądalność w okresie od 1 września 2016 roku do 16 lipca 2017 roku wyniosła 605 tys. osób, co przełożyło się na 3,93 proc. udziału w rynku telewizyjnym wśród wszystkich widzów, 1,34 proc. w grupie komercyjnej 16-49 oraz 1,91 proc. w grupie 16-59 - wynika z danych Nielsen Audience Measurement, opracowanych przez portal Wirtualnemedia.pl.
##NEWS http://www.wirtualnemedia.pl/artykul/michal-rachon-w-minela-20-tvp-info-krytykuje-sady-dziennikarze-oburzeni ##

Najpopularniejsze wydanie informacyjno-publicystycznej audycji w analizowanym okresie wyemitowane zostało 7 stycznia br. - obejrzało je 1,02 mln widzów.
Kanał TVP Info w czasie nadawania magazynu wygrywa walkę o widza w rynku telewizyjnym z TVN24. Antena ta ma w tym paśmie 3 proc. udziału. Trzecie miejsce zajmuje Polsat News (0,80 proc.).
##NEWS http://www.wirtualnemedia.pl/artykul/ogladalnosc-kropka-nad-i-tvn-24-monika-olejnik ##

Z kolei wśród widzów w grupach wiekowych 16-49 i 16-59 pierwszy jest TVN24.
Wpływy z reklam przy emisji programu w analizowanym okresie wyniosły 2,55 mln zł. (dane cennikowe, bez rabatów).











