Archiwum z dnia 2017.11.29
- 09:03 Grupa Oknoplast z kolejnym międzynarodowym znakiem jakości IFT-Quality
- 09:07 Do 2021 roku 5 mln Polaków ma mieć telewizor 4K
- 09:08 Akcesoria do wygodnej łazienki
- 10:08 Apetyczne afrodyzjaki w kuchni
- 11:00 „Young Stars” nowym programem 4FunTV. Emisja od 3 grudnia w niedzielne wieczory (wideo)
- 11:08 Konica Minolta wybiera do współpracy agencję Sarota PR
- 11:18 Klasy patronackie „DOBRY MONTAŻ” – kontynuacja współpracy z PSB - Zespołem Szkół w Bytomiu
- 12:36 Świąteczne inspiracje od Galeo
- 13:18 Arturo Sandoval zagra dwa koncerty w Polsce
- 14:07 Polskie produkty w daniach inspirowanych Italią
- 14:38 Rodzina gwarantem bezpieczeństwa - spotkanie ludzi nowej kultury
- 16:34 Zadbaj o anonimizację danych osobowych przed wejściem RODO
- 17:52 Schneider Electric na COP23: dalej walczymy z globalnym ociepleniem, chcemy osiągnąć neutralność pod względem emisji dwutlenku węgla do 2030 r.
- 18:00 Świąteczne prezenty marki Neo w kampanii od Codemedia i IQFM
- 18:44 M&M’s tworzy kontynuację własnej reklamy świątecznej sprzed 21 lat
- 19:00 Samsung w świątecznej kampanii celebruje obdarowywanie innych (wideo)
- 19:23 MZN Property z 15,5 mln zł wpływów i 1,3 mln zł zysku netto
- 20:00 Świąteczny chaos spowodowany brakiem baterii w reklamie Duracell (wideo)
- 20:41 Nicollette Sheridan jako Alexis w "Dynastii"
- 20:54 Jay-Z jak Stevie Wonder. Raper wśród najczęściej nominowanych do Grammy
- 20:59 Magiczne święta z Nicki Minaj, John Turturro i H&M
- 20:59 Dodatek do „Naszemiasto.pl” przygotowany w całości przez warszawskich uczniów
- 21:00 Miniserial „Spisek prochowy” w HBO i HBO GO
- 21:02 W ciągu 2 lat w Polsce powstaną ładowarki do aut elektrycznych umiejscowione w ulicznych latarniach. Czas ładowania za ich pomocą nie przekroczy 15 minut
- 21:05 "Revival" - nowy album Eminema w grudniu
- 21:11 Instytut Książki promuje czytanie dzieciom od chwili narodzin
- 21:15 „Święta bez ale” w bożonarodzeniowych reklamach Arena.pl (wideo)
- 21:19 Serial „The Good Doctor” od twórcy „House’a” w TVP2
- 21:20 Ruszają prace nad hybrydowym samolotem. Za projekt odpowiadają Airbus, Rolls-Royce i Siemens
- 21:21 Przebój „I Want It All” zespołu Queen motywem przewodnim kampanii Eurosportu (wideo)
- 21:22 Piwo Namysłów promowane hasłem „Sztuka rzemiosła”
- 21:25 Agencja 2012 będzie reklamować keczupy Kotlin i piwo Warka
- 21:28 Założyciel Tumblra David Karp odchodzi z serwisu
- 21:29 Powstanie polska agencja ratingowa. Projekt GPW, PFR i BIK z udziałem IAiR
- 21:30 „Przyjaciółka” liderem sprzedaży wśród dwutygodników poradnikowych. Tylko „Tina” na plusie
- 21:31 "Sex Education" - wychowanie seksualne w Netfliksie
- 21:32 Discovery Communications i Axel Springer inwestują 40 milionów dolarów w Group Nine Media
- 21:33 Rekordowy Cyber Monday w USA, zakupy online za 6,59 miliarda dolarów
- 21:35 Škoda reklamuje nowy model Karoq (wideo)
- 21:36 YouTube usuwa 150 tysięcy filmów w walce z treściami pedofilskimi
- 21:37 Grandes Kochonos Digital wypromuje nową markę z portfolio Nesperta
- 21:38 „Najważniejsze znajdziesz w środku” - świąteczna kampania Empiku zachęca do „obdarowania słowami”
- 21:39 Miliard subskrypcji sieci 5G w 2023 r.
- 21:40 Świąteczna piosenka „Coraz bliżej święta” Coca-Coli w wykonaniu Cleo
- 21:41 Nagrano słuchowisko „Biblia Audio” z udziałem 480 aktorów. „Nikt tego nie zrobił na tę skalę”
- 21:42 980 tys. widzów drugiego sezonu „36,6”. TVN wiceliderem w 16-49
- 21:42 KRRiT przedłużyła koncesje dla RMF Maxxx i Meloradia, częstotliwości w Świętokrzyskim dla stacji społeczno-religijnej
- 21:43 Agora zapewnia pracowników: możecie poufnie zgłosić dyskryminację i mobbing
- 21:44 Grupa 4fun Media przejmuje agencję FCB Warsaw, połączy ją z Bridge2fun
- 21:44 TVP pokaże MŚ piłkarek ręcznych
- 21:45 Karina Komorowska za Magdalenę Czaję szefową agencji San Markos
- 21:45 Wydawca „Wprost” staje się deweloperem. „To naturalny krok w rozwoju”
- 21:46 22 tys. widzów „Sexy kuchni Magdy Gessler”. Nowy program 2,5-krotnie podnosi oglądalność Food Network
- 21:46 Radio ZET najchętniej słuchają osoby z wykształceniem średnim i wyższym oraz mieszkańcy wsi i małych miast (profil słuchacza)
- 21:47 FoodCare kontra fundacja Dariusza Michalczewskiego: bez 2,4 mln zł odszkodowania za Tigera, 4,5 mln zł grzywny za nieprzekazanie danych
- 21:47 Prokuratura sprawdzi, czy Michał Wybieralski i Jakub Dymek mobbingowali i molestowali
- 21:47 Banco Santander oficjalnym sponsorem Ligi Mistrzów UEFA
- 21:47 Udział Rekord FM w Radomiu wzrósł z 21,8 proc. do 31,4 proc.
- 21:48 „Ślub od pierwszego wejrzenia 2” hitem TVN. Będzie trzeci sezon
- 21:49 Fani Sapkowskiego tworzą film z uniwersum „Wiedźmina”
- 21:50 CDA.pl chce mieć własne produkcje, na razie współtworzy serial animowany dla dzieci
- 21:54 Izabela Kiszka-Hoflik, Andrzej Jachimczyk i Radosław Śmigulski w finale konkursu na dyrektora PISF
- 21:55 Jolanta Hajdasz odpowiada na apel Michała Karnowskiego: mamy wolność słowa, nie można ograniczać wypowiedzi
- 21:58 UOKiK z prawem do blokowania serwisów szkodzących konsumentom. „To może prowadzić do nadużyć”
- 22:00 Dariusz Pieróg za Artura Andrusa gospodarzem „Powtórki z rozrywki” w Trójce
- 22:02 Wyborcza.pl nagłaśnia relację mężczyzny szturchanego przez staruszki w tramwaju za czytanie „Gazety Wyborczej”
- 22:10 Nowe tajemnice i wątek kryminalny w „Diagnozie 2”. Do obsady dołączają Jan Englert i Łukasz Simlat (zdjęcia)
- 22:11 Burda International Polska reorganizuje zarządzanie, odchodzą Urszula Wilk i Edyta Pudłowska
- 22:33 Marki wycofują reklamy z YouTube. ”Niebawem tam wrócą, ale Google musi szybko wprowadzić zmiany”