Samsung w świątecznej kampanii celebruje obdarowywanie innych (wideo)

Zapracowany portier, kilkuletni chłopiec i telefon Samsung Galaxy Note reklamują Samsunga w globalnej kampanii na Boże Narodzenie. Za jej przygotowanie i realizację odpowiadają agencje adam&eveDDB oraz Starcom.

bg
bg
Udostępnij artykuł:

Głównym elementem świątecznej kampanii Samsunga, prowadzonej pod hasłem „Giving is a gift to be shared” jest trwający minutę spot. Jego bohaterem - portier w apartamentowcu. Człowiek wykonuje swoją pracę niezwykle sumiennie. Dba przede wszystkim o to, by wejściowy hol był zawsze odpowiednio przystrojony - niezależnie od okazji, czy to na święta Bożego Narodzenia, czy też np. na Chiński Nowy Jork.

Pracuje zwykle całą dobę, słuchając przy tym utworu „Give a little, get a little” Elli Fitzgerald.

Pewnego dnia, gdy kończy pracę, kilkuletni chłopiec wręcza mu prezent - nowy telefon Samsung Galaxy Note. Ten sam chłopiec wcześniej widział, że portier ma już stary, wysłużony telefon.

- Duch hojności jest czymś, co jednoczy nas wszystkich, szczególnie w okresie świątecznym. Nasza zintegrowana kampania celebruje tę uniwersalną prawdę i pokazuje, że bez względu na to skąd pochodzisz, obdarowywanie innych jest czymś, do czego możemy wszyscy się odnosić - mówi Noah Bernard, European creative director w Samsungu.

Globalna kampania marki obejmuje wszystkie media. Przygotowała ją agencja adam&eveDDB. Media do niej zaplanował i kupił dom mediowy Starcom (Publicis Media).

PRACA.WIRTUALNEMEDIA.PL

NAJNOWSZE WIADOMOŚCI

KRRiT przedłuża koncesje. Chodzi m.in. o stacje Polsatu i Canal+

KRRiT przedłuża koncesje. Chodzi m.in. o stacje Polsatu i Canal+

Polsat Box udostępnił za darmo wiele kanałów

Polsat Box udostępnił za darmo wiele kanałów

Współpracownica Agory bez pieniędzy po porodzie? Firma odpowiada "Solidarności"

Współpracownica Agory bez pieniędzy po porodzie? Firma odpowiada "Solidarności"

KRRiT zaakceptowała plany mediów publicznych. Co z likwidacją kanałów TVP?

KRRiT zaakceptowała plany mediów publicznych. Co z likwidacją kanałów TVP?

Dwa nowe tytuły w ofercie InPostu. Zamówisz je do Paczkomatu

Dwa nowe tytuły w ofercie InPostu. Zamówisz je do Paczkomatu

Nowa prezeska wydawcy "Pisma"

Nowa prezeska wydawcy "Pisma"