Archiwum z dnia 2018.03.13
- 08:34 Strefa prezentacji produktów VALVEX na targach Leroy Merlin 2018!
- 08:38 Kolejne budynki w USA w systemach ALUPROF
- 10:09 Lego w globalnej kampanii zachęca rodziców do zabaw z dziećmi
- 11:00 Polomarket: naklejkowa promocja z formami do pieczenia Berndes
- 12:05 Salesforce zapytał ponad 900 marketerów o trendy na rynku reklamy cyfrowej
- 12:40 EKO-OKNA S.A. wywalczyły trzeci Puchar Prezydenta Raciborza
- 14:46 Avance Floors - nowoczesne dębowe podłogi, także na ogrzewanie podłogowe
- 15:30 MocArty RMF Classic 2017 rozdane, wśród laureatów "Twój Vincent" i "Pokot"
- 15:54 Cinkciarz.pl po wyroku Sądu Unii Europejskiej może zarejestrować znak towarowy z symbolami walut
- 16:00 Robert Skawiński ambasadorem marki SmartGPS i sprzętu Kawasaki
- 16:39 Czy jesteśmy gotowi na pojazdy elektryczne?
- 17:28 Scenariusz spotu na 74. rocznicę Powstania Warszawskiego zostanie wybrany w konkursie
- 18:00 RMF FM liderem słuchalności w Kielcach. VOX FM awansowało na podium
- 18:25 Marcin Muszkiet i Joanna Dutkowska w BE Media
- 19:42 Monika Daniluk starszym managerem ds. analiz i wsparcia sprzedaży w Multikino Media
- 20:00 Co dziesiąty Polak nie kontroluje stanu zdrowia, ogólna ocena samopoczucia na trzy plus
- 20:44 Magda Gessler: W życiu nie byłam w lepszej kondycji fizycznej i psychicznej
- 21:00 Discovery do promocji „Przystanku Bieszczady 3” wykorzystuje Facebook Camera Effects
- 21:05 TalentMedia w 2017 r. zanotowała 10 mln obrotu i dwukrotny wzrost przychodów
- 21:08 „Żyj wygodniej, świętuj spokojnie” w nowej akcji marki Jan Niezbędny
- 21:10 Kobieca decyzja o kursie na prawo jazdy reklamuje Mini Ratkę w PKO BP (wideo)
- 21:15 20 lat Nike z FC Barcelona. W spocie Andrés Iniesta, Philippe Coutinho, Gerard Piqué, Sergio Busquets, Sergi Roberto (wideo)
- 21:20 McDonald’s kompletuje dziecięcą eskortę na mundial w Rosji (wideo)
- 21:21 TVN Style szuka w konkursie pary młodej do programu z Izabelą Janachowską
- 21:21 "Sicario 2: Soldado" od lipca w kinach (wideo)
- 21:23 Krzysztof Nowakowski kieruje zespołem analitycznym They.pl
- 21:24 Katarzyna Kosińska-Rysz z awansem w Saatchi & Saatchi IS w zespole pracującym dla Carrefour Polska
- 21:25 Sony oferuje w promocji smartfon Xperia XZ2 z konsolą PlayStation 4 za 3599 złotych
- 21:26 Interia wprowadza nowy cennik reklamowy i rezygnuje z reklam warstwowych
- 21:27 Reporterzy Bez Granic omijają cenzurę publikując newsy w formie piosenek
- 21:28 CCC w nowej kampanii promuje dziecięcą kolekcję obuwia (wideo)
- 21:29 Radio Kolor z nową oprawą dźwiękową. Wraca Marcin Sobesto, odszedł Alex Strześniewski
- 21:30 Polsat i TVN liderami, udany tydzień TV4. „M jak miłość" hitem, wysoko „Taniec z gwiazdami”
- 21:31 Nowa odsłona serwisu Murator.pl integruje płatne i darmowe treści, ukazujące się na stronie
- 21:31 Reese Witherspoon i Kerry Washington w serialu "Little Fires Everywhere"
- 21:31 W 2017 roku Polacy zainwestowali 44 miliardy
- 21:32 „CD-Action” liderem sprzedaży w 2017 roku. „PC Format” stracił najwięcej
- 21:32 Paulina Ufel client partnerem w Isobar Poland Group
- 21:33 Kruk w kampanii zachęca do wiosennych porządków budżetu domowego (wideo)
- 21:34 Beyoncé i Jay-Z zagrają w Warszawie
- 21:34 Ceny konsumenckie będą w tym roku rosły trochę szybciej niż w poprzednim. Drożejąca żywność
- 21:35 Legimi negocjuje kupno niemieckiego serwisu z e-bookami Readfy
- 21:35 Na Twitterze fałszywe newsy rozchodzą się o wiele szybciej niż prawdziwe
- 21:36 Born2be zachęca - "dodaj do ulubionych" (wideo)
- 21:36 Branża reklamowa w Wielkiej Brytanii rusza z akcją przeciw molestowaniu seksualnemu w jej szeregach
- 21:38 Katarzyna Słyk, Adrian Stępniak i Bartosz Batycki w zespole Ströer Media
- 21:39 PepsiCo wprowadza Drinkfinity - pierwszą markę przeznaczoną do sprzedaży tylko w internecie
- 21:40 Joanna Górska po leczeniu onkologicznym wróciła na antenę Polsat News
- 21:41 Szefowa A+E Networks nową prezes Vice Media
- 21:42 Od lipca nowa ustawa o imprezach turystycznych. Przyznaje podróżnym dużo większe prawa
- 21:43 Edipresse łączy „Twoje Dziecko” i „Będę Mamą”. Redaktor prowadzącą Katarzyna Imiołek
- 21:43 Apple zapowiada animowany musical "Central Park"
- 21:44 2,03 mln widzów debiutu „Big Music Quiz” w TVP2
- 21:45 Włoska Seria A w Eleven Sports przez kolejne trzy lata. „Ta liga ma w Polsce lojalnych fanów”
- 21:46 „36,6” zyskało 190 tys. widzów. TVN stacją trzeciego wyboru
- 21:46 Apple przejmuje Texture, internetowy kiosk z e-gazetami
- 21:47 List otwarty do "Tygodnika Powszechnego" i "Dwutygodnika" przeciwko publikacjom Jakuba Dymka
- 21:48 Drugi numer „Vogue Polska” z Evą Herzigovą na okładce. 160 tys. egz. nakładu
- 21:49 To koniec reklamy piwa w prime time? Rząd przyjął projekt nowelizacji Ministerstwa Zdrowia
- 21:51 Wpisy Ogórek i Ziemkiewicza na wystawie Muzeum Polin jako przykłady antysemityzmu. „Haniebny występek, chcę przeprosin”
- 21:52 Kolporter w br. uruchomi w sklepach Lidl 47 swoich saloników
- 21:58 Rafał Wyszyński przechodzi z Publicis Media do Grupy Netsprint
- 21:58 Radio ZET liderem w Częstochowie. RMF MAXXX tuż za podium
- 22:00 Bartłomiej Misiewicz doradcą zarządu Telewizji Republika. „Nie byłbym najlepiej odbierany jako dziennikarz” (wideo)
- 22:12 Pekao SA reklamuje się jako nowoczesny bank dla klasy średniej, kampania produktowa dobrą kontynuacją kampanii wizerunkowej (opinie)
- 22:13 Polacy najbardziej ufają radiu, telewizji i prasie. Media internetowe mało wiarygodne
- 22:25 Operatorzy telewizji kablowych będą musieli udostępniać swoją infrastrukturę konkurencji
- 22:33 Wpływy z prenumerat cyfrowych nie wyrównują strat ze spadku sprzedaży „GW”. „To nie są przypadkowe zakupy”
- 22:39 Tiger Energy Drink wraca z nową kampanią i na FB. "Bolesne upadki i epickie sukcesy"