Interia wprowadza nowy cennik reklamowy i rezygnuje z reklam warstwowych

Grupa Interia wprowadziła nowy cennik reklamowy i zaoferowała w nim rozliczenia reklam w modelu viewable cost per mile (VCPM). Wydawca zrezygnował też z irytującego użytkowników formatu reklam warstwowych.

ps
ps
Udostępnij artykuł:
Interia wprowadza nowy cennik reklamowy i rezygnuje z reklam warstwowych
fot. Shutterstock.com

W komunikacie Interia poinformowała, że w odpowiedzi na zapotrzebowanie klientów i w zgodzie ze standardem widoczności ustalonym przez IAB, do nowego cennika wprowadzona została możliwość rozliczania reklam w modelu Viewable Cost Per Mile (VCPM).

Oferta oznacza zakup reklam w rozliczeniu za widoczne odsłony, na podstawie statystyk własnych portalu lub zewnętrznych. Wydawca podkreśla, że aby ułatwić reklamodawcom korzystanie z nowego rozwiązania, wprowadzona została jednolita dopłata za rozliczenie VCPM dla wszystkich produktów objętych nowym modelem.

Produkty reklamowe Interii obecnie dostępne w modelu VCPM to:- wszystkie podstawowe produkty odsłonowe Interii- wszystkie zasięgowe pakiety odsłon w Interii- reklamy Audience Targeting (z wyłączeniem reklam Pre Roll)- wszystkie „Moje Pakiety" - pakiety odsłon na wybranych serwisach tematycznych Interii.

Interia zrezygnowała także z nielubianymi przez użytkowników reklamami warstwowymi, tzw. „z krzyżykiem". Najnowszy cennik nie zawiera produktów takich jak: XHTML, toplayer, commercial break, scroll footer, wszystkich formatów scrollowanych i push-down.  Firma zastrzega, że niektóre formy warstwowe dostępne są już tylko w aplikacjach Interii na smartfony.

grafika

PRACA.WIRTUALNEMEDIA.PL

NAJNOWSZE WIADOMOŚCI

KRRiT przedłuża koncesje. Chodzi m.in. o stacje Polsatu i Canal+

KRRiT przedłuża koncesje. Chodzi m.in. o stacje Polsatu i Canal+

Polsat Box udostępnił za darmo wiele kanałów

Polsat Box udostępnił za darmo wiele kanałów

Współpracownica Agory bez pieniędzy po porodzie? Firma odpowiada "Solidarności"

Współpracownica Agory bez pieniędzy po porodzie? Firma odpowiada "Solidarności"

KRRiT zaakceptowała plany mediów publicznych. Co z likwidacją kanałów TVP?

KRRiT zaakceptowała plany mediów publicznych. Co z likwidacją kanałów TVP?

Dwa nowe tytuły w ofercie InPostu. Zamówisz je do Paczkomatu

Dwa nowe tytuły w ofercie InPostu. Zamówisz je do Paczkomatu

Nowa prezeska wydawcy "Pisma"

Nowa prezeska wydawcy "Pisma"