Archiwum z dnia 2018.05.08
- 10:43 Zestawy natryskowe przesuwne
- 10:48 Które gminy w Polsce stawiają na bezpieczeństwo?
- 11:52 Maszyna do siedzenia, czyli fotel idealny
- 12:30 Transition Technologies na korzystnym i stabilnym kursie po Q1 2018
- 12:59 Herbapol-Lublin z kampanią telewizyjną wspierającą linię Zielnik Polski
- 13:15 Chrapiesz? To może być bezdech senny!
- 13:53 Trzy kroki do idealnego ogrodu
- 13:54 Czas na wege!
- 15:23 Aplikacja mobilna Benefia24 promowana w internecie
- 15:35 Zróbmy grilla!
- 16:20 Paryż najatrakcyjniejszym miastem na świecie, Warszawa awansowała na miejsce 36.
- 16:48 Na nowo zdefiniowany system reklamowy w sieci sklepów RTV EURO AGD
- 17:28 Gatta nowym klientem WebTalk
- 18:30 Varta Consumer z promocją „Każde opakowanie wygrywa!"
- 18:41 Scott Strubel kieruje kanałami sprzedaży w Commvault
- 18:42 „Poland Daily Business” kolejnym programem Telewizji Republika w języku angielskim
- 19:17 Brasil przygotowała kampanię DayUp Pearls
- 21:44 Carlsberg z mundialową wersją piwa w puszkach i butelekach
- 21:49 RMF FM nowym liderem w Rzeszowie. Złote Przeboje Res awansowały na podium
- 22:00 Somfy promuje inteligentne urządzenia kampanią „Say hi to smart life"
- 22:02 Live 6+ - nowy smartfon Kruger&Matz za 899 zł (wideo)
- 22:02 Za 23 mld euro Vodafone kupi aktywa kablowe Liberty Global w Niemczech, Rumunii, Czechach i na Węgrzech
- 22:04 Trzeci numer kwartalnika „Opiekun” w sprzedaży od 8 maja. Na okładce Ewa Minge
- 22:08 Tim Stone zamiast Andrew Vollero pokieruje finansami Snapchata
- 22:09 Cherrypick Games przyspiesza produkcję gry dla kobiet „Crime Stories”
- 22:10 Elegance 13.3 360 - nowy laptop Kiano 4-w-1 z Virtual Pen za 1299 zł
- 22:11 W grudniu 2020 roku premiera filmu "Sherlock Holmes 3"
- 22:20 Nowa Zelandia do reszty świata - nie usuwajcie nas z map! (wideo)
- 22:20 Anna Baschirotto kieruje globalnym marketingiem i komunikacją Liu Jo
- 22:21 Magdalena Lemańska w polskiej edycji „Forbes”
- 22:22 Agencja GoldenSubmarine ma nową identyfikację wizualną
- 22:23 Huawei Cloud w nowej wersji z opcją zakupu dodatkowej przestrzeni
- 22:25 Pocket 18x9 - pierwszy smartfon myPhone z ekranem 18:9 za 269 zł
- 22:27 Bruce Willis w filmie "Cornerman" będzie trenował Mike'a Tysona
- 22:28 Michał Macierzyński na nowym stanowisku w PKO Banku Polskim
- 22:29 Adidas sprzedaje na Litwie ubrania z symboliką Związku Radzieckiego
- 22:30 Na nagrobku „Nie zaszczepili mnie ze strachu przed autyzmem” - Włosi walczą z medycznymi fake newsami
- 22:30 InTenso zmieniło nazwę na Deviniti
- 22:31 Mateusz Wanat: z MediaCom Warszawa do Grupy Żywiec
- 22:32 Nestle będzie sprzedawać produkty Starbucksa poza kawiarniami
- 22:32 Powstaje sequel filmu "Bright". Scenariusz pisze Evan Spiliotopoulos
- 22:33 Wirtualna Polska ma przeprosić Jacka Kurskiego za tekst zarzucający mu niepłacenie na syna
- 22:34 Anna Poszepczyńska odpowiada za obsługę klientów poznańskiego oddziału Saatchi & Saatchi IS
- 22:34 Jacek Dymkowski: z Selectivv Mobile House do Netsprint
- 22:35 Rodolphe Rodrigues globalnym szefem Havas Media Group ds. danych
- 22:36 Agencja Upside przez dwa lata będzie reklamować jogurty Twist
- 22:36 Patrizia Aryton reklamuje kolekcję Altro inspirowaną tradycją orientu
- 22:37 Monday przejmuje obsługę PR Google Polska od Havas PR Warsaw
- 22:38 Composite zajmie się kampanią reklamową Fabryki Broni Łucznik
- 22:39 4Move promowany przez Adama Nawałkę jako „Twój mistrz zwycięstwa” (wideo)
- 22:40 Pepsi wprowadza na rynek lemoniadę bąbelkową Lemon Lemon 7Up
- 22:41 Spodziewanki w kampanii RTV Euro AGD od Ogilvy&Mather (wideo)
- 22:42 Biało-czerwone pozytywne szaleństwo pod okiem trenera Nawałki w reklamie Planeta Warka
- 22:43 „Viva!” na czele dwutygodników people w lutym 2018
- 22:44 „Zamiana żon” hitem TTV. Premiery programu ogląda 368 tys. widzów, a powtórki - 233 tys.
- 22:45 „Dumni z naszych” w piłkarskiej promocji w sklepach Biedronka (wideo)
- 22:45 „Być jak Martyna Wojciechowska” w Travel Channel
- 22:48 Sony i Warner Music Group sprzedały akcje Spotify warte 1,15 miliarda dolarów
- 22:48 Znamy laureatów Nagrody im. Macieja Płażyńskiego dla dziennikarzy i mediów Polonii
- 22:49 BBC, ITV i Channel 4 planują konkurencję dla Netflixa
- 22:49 „To twój moment” - nowy magazyn lifestylowy dla kobiet od Burdy
- 22:50 Microsoft przedstawia aplikację Your Phone oraz rozwiązania dla biznesu oparte na AR i chmurze
- 22:51 Koniec „Tematów dnia” w Polsat News. Bartosz Kurek wrócił do prowadzenia serwisów infromacyjnych
- 22:52 Orange ze zgodą na wprowadzenie roamingu, maksimum 0,05 zł za minutę połączeń wychodzących
- 22:53 Adrian Ciepichał: z Tidala na prezesa e-Muzyki. Robert Knaź przeszedł do Empiku
- 23:00 TVN24 liderem w kwietniu, Telewizja Republika z największym spadkiem
- 23:11 W informacjach i publicystyce Onet tuż przed WP.pl, a Interia wyraźnie przed Gazeta.pl
- 23:15 Polska Fundacja Narodowa i Mateusz Kusznierewicz spierają się ws. jachtu do rejsu na 100-lecie niepodległości
- 23:20 Po agresji uczestników „Warsaw Shore” MTV zastanawia się nad kontynuacją formatu. „Rozpatrujemy różne możliwości”
- 23:22 W Polsce sprzedaje się coraz mniej egzemplarzy gazet i magazynów. Bauer największym wydawcą (raport)
- 23:33 Michał Celeda ma przejść do Radia ZET
- 23:40 „Fakt” liderem sprzedaży w marcu. „Gazeta Polska Codziennie” z największym spadkiem
- 23:44 TVN rozpoczyna zdjęcia do „Pułapki” z Agatą Kuleszą. Stacja pokaże jesienią dwa nowe seriale