Reality-show "Zamiana żon” na antenie TTV pokazywane jest w czwartki o godz. 22.30, począwszy od 19 kwietnia br. Średnia widownia trzech dotąd pokazanych odcinków programu (do 3 maja) wyniosła 368 tys. osób, co przełożyło się na 4,11 proc. udziału w rynku telewizyjnym wśród wszystkich widzów oraz 5,72 proc. w grupie komercyjnej 16-49 - wynika z danych Nielsen Audience Measurement, do których dotarł portal Wirtualnemedia.pl.
##NEWS http://www.wirtualnemedia.pl/artykul/wezwij-dominika-nowy-program-ttv-z-dominikiem-strzelcem ##
Widownia programu rośnie z odcinka na odcinek. Pierwszy z nich oglądało średnio 300 tys. osób, drugi - 391 tys., a trzeci - 413 tys.

Dla porównania, udział TTV w rynku telewizyjnym wśród wszystkich widzów w kwietniu br. wyniósł 2,24 proc., a w grupie 16-49 było to 3,03 proc. Oznacza to, że nowe reality-show ma wyższą oglądalność od średnich długookresowych wyników stacji.
##NEWS http://www.wirtualnemedia.pl/artykul/kossakowski-wtajemniczenie-od-3-marca-w-ttv ##
Wysoką popularnością cieszą się również powtórki programu, pokazywane w różne dni w różnych pasmach. W okresie od 21 kwietnia do 6 maja br. śledziło je średnio 233 tys. widzów. Przełożyło się to na 3,01 proc. udziału w 4+ i 4,14 proc. w 16-49.
Najwięcej widzów miała powtórka pierwszego odcinka „Zamiany żon” pokazana 21 kwietnia o 21.00, którą oglądało 463 tys. osób (była to wyższa widownia nawet od topowej premierowej emisji).

Program „Zamiana żon” powstaje dla TTV na licencji brytyjskiego formatu „Wife Swap”. Formuła reality-show zakłada, że domownicy z dwóch skrajnie różniących się od siebie rodzin na jakiś czas zamieniają się żonami. Najpierw nowo przybyła kobieta musi dostosować się do reguł panujących w domu, a potem na kilka dni wprowadza własne przepisy. Kamery rejestrują wszelkie reakcje domowników.











