Gatta nowym klientem WebTalk

Agencja digitalowa WebTalk nawiązała współpracę z producentem wyrobów pończoszniczych Gatta. Podpisana umowa obejmuje obsługę marki w social mediach.

jd
jd
Udostępnij artykuł:
Gatta nowym klientem WebTalk

Do zadań WebTalk należy wdrażanie opracowanej strategii komunikacji marki Gatta na Facebooku i Instagramie oraz koordynację współpracy z influencerami. Na potrzeby komunikacji zespół przygotowuje także autorskie zdjęcia, kampanie w social mediach oraz performance marketingowe.

Z ramienia agencji za obsługę marki Gatta odpowiadają Anna Luberska, social media manager oraz Monika Poniatowska-Mazurek, social media specialist.

Strony nie zdradzają szczegółów podpisanej umowy.

jd
Autor artykułu:
jd
Author widget background

PRACA.WIRTUALNEMEDIA.PL

NAJNOWSZE WIADOMOŚCI

KRRiT przedłuża koncesje. Chodzi m.in. o stacje Polsatu i Canal+

KRRiT przedłuża koncesje. Chodzi m.in. o stacje Polsatu i Canal+

Polsat Box udostępnił za darmo wiele kanałów

Polsat Box udostępnił za darmo wiele kanałów

Współpracownica Agory bez pieniędzy po porodzie? Firma odpowiada "Solidarności"

Współpracownica Agory bez pieniędzy po porodzie? Firma odpowiada "Solidarności"

KRRiT zaakceptowała plany mediów publicznych. Co z likwidacją kanałów TVP?

KRRiT zaakceptowała plany mediów publicznych. Co z likwidacją kanałów TVP?

Dwa nowe tytuły w ofercie InPostu. Zamówisz je do Paczkomatu

Dwa nowe tytuły w ofercie InPostu. Zamówisz je do Paczkomatu

Nowa prezeska wydawcy "Pisma"

Nowa prezeska wydawcy "Pisma"