Archiwum z dnia 2018.05.16
- 12:53 Basia Starecka i Piotr Bruś-Klepacki promują Faktorię Win
- 12:55 Chcesz mieć piękną opaleniznę? Te produkty jedz codziennie!
- 13:19 „Słowa dają moc” - Arkadiusz Milik w akcji Tymbarku zachęca do wspólnego kibicowania
- 13:22 Publicis Media, Lotte Wedel, Metro Advertising, Meetrics i Adtoox dołączają do IAA Polska
- 15:37 Najlepsze do sałatek
- 15:40 Grupa FLPR wypromuje konferencję NET DeveloperDays
- 16:09 Czas na Smaki Słońca! Sezonowe nowości od marki Herbapol-Lublin
- 16:40 ZM Henryk Kania "Promotorem Polskiej Gospodarki"
- 16:50 Przystąp do Ligii Mistrzów branży okiennej
- 17:33 Szansa dla przedsiębiorców w Łodzi
- 17:48 Szansa dla przedsiębiorców w Katowicach
- 17:49 Szansa dla przedsiębiorców w Bydgoszczy
- 17:52 Frisco.pl reklamuje się hasłem „Ty wybierasz godzinę dostawy”
- 18:38 38PR & Content Communication dla marek 4Flex, Diosminex, Maxibiotic i Sachol
- 19:00 Internauci w kwietniu znacznie mniej aktywni w soboty
- 19:04 Mazda promuje projekt Slow Road by Mazda
- 21:05 „Atlanta 2” od 19 maja w FOX Comedy
- 21:08 Vivid Games: 3,07 mln zł straty netto, -1,55 mln zł EBITDA w I kw. 2018 r.
- 21:12 Jovi nowym klientem K2 Media
- 21:30 Domowe smaki w kolejnej odsłonie kampanii „Z Tobą o każdej porze” Lubelli (wideo)
- 21:36 Decathlon promuje rowery szosowe
- 21:45 "Mamy zbyt wiele widomości od twojej strony.." - uwaga, to pułapka hakerów!
- 21:53 Polskie Radio, CNK i PGE Narodowy zorganizują trzy kolejne edycje Pikniku Naukowego
- 22:01 Nowa luka w Windowsie. Pracownicy IBM mają zakaz korzystania z dysków USB
- 22:04 Netflix pokazał kolejny zwiastun "Nightflyers"
- 22:07 I1601FWUX - nowy przenośny monitor AOC z USB-C za 949 zł
- 22:11 Lato z kleszczami
- 22:11 Idea Money promuje ofertę dla sektora MSP
- 22:17 Plus: mundialowa promocja „Rosja piłka”, dwa razy więcej krajów w Pakiecie Orientalnym
- 22:18 Zbliża się 11. konferencja Havas Media Group: Are you ready to change?
- 22:19 Marta Andreasik awansowała w dziale komunikacji Kompanii Piwowarskiej
- 22:20 Patrycja Pawlik odpowiada za PR i marketing Teatru Kamienica
- 22:22 Napoleon, jego lokaj i sterta zabawek w kampanii Carrefour na Dzień Dziecka (wideo)
- 22:25 Orange: 4G w zasięgu 99,8 proc. Polaków, 10 400 stacji 4G
- 22:27 Wirtualna rzeczywistość to przyszłość e-sportu. Kontrolery ruchowe w VR dają nową jakość rozrywki
- 22:30 Statoil oficjalnie zmienia nazwę na Equinor
- 22:32 Zuzanna Dąbrowska i Artur Cichoń zasilili zespoły strategii i sprzedaży dotrelations
- 22:34 Ketchup Squad w rytm hitu Aserje promuje Kotlin. Rusza nowa platforma komunikacyjna
- 22:35 KRUS szykuje kampanię dotyczącą bezpieczeństwa dzieci w gospodarstwie rolnym
- 22:35 Gary Oldman zagra w filmie "Flying Horse"
- 22:37 Ministerstwo Cyfryzacji chce publicznego internetu o prędkości 30 Mb/s
- 22:38 Jakub Nowak: z VanLeif do Media Impact Polska
- 22:39 Zuzanna Warowna-Toruńska założyła firmę doradczą Concept Spot
- 22:40 Ponad 7 mln zł na promocję Wielkich Jezior Mazurskich
- 22:40 „Men’s Health” liderem sprzedaży w lutym, duży wzrost sprzedaży łączonego numeru „CKM”
- 22:40 Koniec serialu "The Expanse", trzeci sezon ostatnim
- 22:42 FFiL Śnieżka kontynuuje współpracę z Initiative
- 22:42 Honor 10 - nowy flagowiec marki Honor z aparatem AI i szkłem Aurora Glass za 1999-2199 zł (wideo)
- 22:43 Press Club Polska: brak jednorazowych akredytacji do Sejmu narusza Prawo prasowe, zawiadomiliśmy prokuraturę
- 22:44 Grupa K2: wpływy wzrosły o 5 proc., 1,5 mln zł zysku EBITDA
- 22:44 W I kwartale 2018 r. zysk netto Grupy PZU spadł o 32. proc. do 640 mln zł
- 22:45 Tomasz Florkiewicz, Jacek Gratkiewicz, Marek Smółka i Paweł Orlikowski żegnają się z Radiem ZET
- 22:45 TV Horyzont, TV Toya, WTK i Regionalna TV laureatami XV Edycji Konkursu dla Telewizji Lokalnych „To nas dotyczy”
- 22:46 Krzysztof Gonciarz otwiera polską filię swojego japońskiego studia Tofu Media
- 22:46 Facebook ułatwia zgłaszanie hejtu użytkownikom Messengera
- 22:46 Netflix nakręci serial "Guillermo del Toro Presents 10 After Midnight"
- 22:47 Platforma nc+ uruchomiła kanał Canal+ 4K Ultra HD. „Budowanie pozycji lidera jakości i technologii”
- 22:48 Olechowski: minęły czasy, gdy PO i PSL wybierały dziennikarzy TVP, Michała Rachonia recenzują widzowie
- 22:49 Adam Nawałka twarzą kampanii „Mężczyźni wolą Berlinki”
- 22:49 Roman Popkiewicz redaktorem naczelnym miesięcznika „auto motor i sport”
- 22:50 Wojciech Dąbrowski odchodzi z radiowej Jedynki
- 22:51 Ostatni sezon „Drugiej szansy” stracił 280 tys. widzów. 16,70 mln zł z reklam
- 22:52 TVP Sport nie trafi na MUX-8? Kurski: Emitel odrzucił naszą realną ofertę
- 22:52 Sieć Biedronka rusza z testami maszyn paczkowych, może zagrozić InPostowi
- 22:53 490 tys. widzów „La La Poland”. TVP2 stacją trzeciego wyboru
- 22:55 790 tys. widzów „Iron Majdan”. TVN wygrał z konkurencją
- 22:55 Showmax pokaże serial "Kobiety mafii"
- 22:56 Polsat zamierza stworzyć kanał Polsat Rodzina
- 23:00 Polska Fundacja Narodowa bez klasy rozstała się z Kusznierewiczem. „Planowane są racjonalne zmiany w funkcjonowaniu”
- 23:00 Netia po przejęciu będzie dalej przekazywać TVP dane z dekoderów. Solorz: jeśli uważają to za wiarygodne
- 23:06 Agora chce wypłacić 23,3 mln zł w dywidendzie, 68,1 mln zł z kapitału zapasowego na pokrycie straty
- 23:22 Wydawca „Rzeczpospolitej” i „Parkietu” ze spadkiem wpływów i wzrostem zysku EBITDA
- 23:48 Nadawcy telewizyjni: reemisja kanałów w internecie bez opłat ma się nijak do must carry, must offer
- 23:59 Eska wyprzedziła Jedynkę i Trójkę. RMF FM najchętniej słuchane