Frisco.pl reklamuje się hasłem „Ty wybierasz godzinę dostawy”

W internecie trwa kampania reklamowa sklepu online Frisco.pl. Akcję pod hasłem „Ty wybierasz godzinę dostawy” przygotowały LiquidThread, Performics i Spark Foundry.

jd
jd
Udostępnij artykuł:
Frisco.pl reklamuje się hasłem „Ty wybierasz godzinę dostawy”

Kampania stanowi kolejną odsłonę platformy komunikacji Frisco.pl „Definicja lepszych zakupów”, która wystartowała w lutym tego roku.  Sklep promuje ofertę, w ramach której klient z dokładnością co do godziny może wybrać, kiedy zostaną dostarczone jego zakupy.

W ramach działań promocyjnych przygotowano reklamy display i w social mediach, a dodatkowo - w radiu oraz na outdoorze. Na stronie internetowej Frisco.pl klienci znajdą zakładkę informującą o wygodnym sposobie dostawy zakupów.

Za przygotowanie kreacji odpowiada agencja LiquidThread, działania z zakresu marketingu efektywnościowego przygotował Performics. Agencja Spark Foundry odpowiada za planowanie i zakup mediów.

jd
Autor artykułu:
jd
Author widget background

PRACA.WIRTUALNEMEDIA.PL

NAJNOWSZE WIADOMOŚCI

Będą dwa nowe sezony "Hotelu Paradise". W programie dwie prowadzące

Będą dwa nowe sezony "Hotelu Paradise". W programie dwie prowadzące

Właściciel TVN wybierze Netfliksa? Ruszyły negocjacje ws. HBO Max

Właściciel TVN wybierze Netfliksa? Ruszyły negocjacje ws. HBO Max

Zmarł Rafał Kołsut. Jako dziecko był gwiazdą "Ziarna"

Zmarł Rafał Kołsut. Jako dziecko był gwiazdą "Ziarna"

Ziętara zginął, bo był dziennikarzem. Kto i dlaczego straszy teraz media, które o tym piszą?

Ziętara zginął, bo był dziennikarzem. Kto i dlaczego straszy teraz media, które o tym piszą?

KRRiT przedłuża koncesje. Chodzi m.in. o stacje Polsatu i Canal+

KRRiT przedłuża koncesje. Chodzi m.in. o stacje Polsatu i Canal+

Polsat Box udostępnił za darmo wiele kanałów

Polsat Box udostępnił za darmo wiele kanałów