Archiwum z dnia 2018.06.20
- 10:25 O SZTUCE NEGOCJACJI - WYKŁAD JUŻ 21 CZERWCA W GALERII KATOWICKIEJ
- 11:06 Stopklatka TV pokaże serial „Sherlock”
- 11:09 Bateria umywalkowa Aurora Rose Gold z perlatorem Mikado w plebiscycie DESIGN DLA KONESERA!
- 11:18 Dawid Banasiuk odpowiedzialny za rozwój sprzedaży produktów i rozwiązań sieciowych w Tech Data
- 11:43 Andre Gustavo Soares przejmuje zarządzanie marką Nike w agencji Wieden + Kennedy
- 12:25 Sposobem na optymalizację HR nie musi być rewolucja. Często lepsza jest strategia małych kroków.
- 12:30 Agnieszka Wrońska i Rafał Stankiewicz w Radzie Ubezpieczeniowego Funduszu Gwarancyjnego
- 12:31 Panoramiczne okna w nowoczesnej willi
- 13:04 On Board Think Kong poprowadzi kampanię edukacyjną dla Pharmabest
- 13:58 Rozstrzygnięto pierwszy w historii marki Śliwka Nałęczowska konkurs dla pasjonatów mody i designu!
- 15:44 Nowe smaki herbat zielonych Big-Active
- 16:34 Minister Inwestycji i Rozwoju z wizytą w firmie WIŚNIOWSKI
- 18:31 Ubezpieczenie to podstawa
- 18:58 Sezon ogórkowy z Galeo
- 19:19 Certyfikacja TÜV IT w kontekście normy PN EN 50600
- 19:23 LG partnerem technologicznym AGO Esports
- 20:03 Patrycja Klarecka przechodzi z PARP do zarządu Orlenu
- 21:50 Procter&Gamble chce, by w agencjach marketingowych była równa reprezentacja kobiet i mężczyzn
- 21:57 RMF FM liderem słuchalności w Krakowie. Duży spadek Trójki
- 22:04 Piąty sezon serialu "Luther". "Będzie bolało"
- 22:05 Grupa RMF rozpoczęła sprzedaż reklam audio w modelu programatycznym
- 22:07 Huawei wprowadza na rynek Huawei MateBook X Pro, ultrabook z oferty premium
- 22:11 „Działkowiec” liderem sprzedaży w I kwartale, wszystkie tytuły na minusie
- 22:11 "All Day and a Night" - nowy film Netfliksa. Odpowiada za niego Joe Robert Cole
- 22:15 „Wiadomości” i prognoza pogody najdroższe w cenniku TVP na lipiec
- 22:19 Eckart Diepenhorst p.o. prezesa mytaxi, Marc Berg przechodzi do Intelligent Apps
- 22:22 Joanna Wcisło: z Netii do Stanusch Technologies, spółki z portfela Kulczyk Investments
- 22:24 Allview prezentuje smartfon Soul X5 Pro z ekranem 6,2 cala i rozpoznawaniem twarzy w cenie 1349 złotych
- 22:24 Burger King ze specjalną ofertą na Dzień Ojca
- 22:25 Magnat promuje loterię "Kasa w zasięgu ręki!”
- 22:30 „Krótka piłka” - Tomasz Zimoch z Tytusem i Reneuszem we wspólnej kampanii sklepów Saturn i MediaMarkt
- 22:30 „Newsweek” z dodatkiem „Smart Travelling”. Na okładce Jarosław Kuźniar
- 22:33 Algorytmy Google szybciej szacują ryzyko śmierci niż narzędzia wykorzystywane przez szpitale
- 22:34 Uber będzie więcej płacił kierowcom samochodów elektrycznych
- 22:35 Dominik Rupiński i Smav w kolejnej odsłonie kampanii Cheetos
- 22:36 Edyta Herbuś oceni tancerzy „World of Dance” w Polsacie
- 22:37 Ludzie reklamy typują wyniki mundialu: Brazylia z Hiszpanią, Niemcami lub Francją w finale
- 22:37 Jaką przyszłość ma branded consumer experience? (relacja z Cannes Lions)
- 22:39 TVP Seriale z najwyższą oglądalnością w maju, AXN na podium
- 22:39 "Lovecraft Country" - nowy serial HBO. Zagrają Courtney B. Vance i Elizabeth Debicki
- 22:39 Apple robi serial "Little America" o imigrantach w Ameryce
- 22:41 Facebook testuje reklamy wideo z funkcją autoplay w komunikatorze Messenger
- 22:42 TalentMedia testuje platformę TalentTube do realizacji kampanii content marketingowych z youtuberami
- 22:42 Ogilvy Poland z czterema nominacjami w Cannes Lions 2018 za akcję dla Greenpeace
- 22:43 MCI Capital za 255 mln zł sprzedaje eCard i Dotpay
- 22:44 Apple Pay startuje w Polsce. Oto lista banków
- 22:44 Router D-Link narażony na atak z użyciem botnetu
- 22:45 Światowa Organizacja Zdrowia uznała, że uzależnienie od gier to choroba
- 22:46 Łukasz Zając: z Pudelek.pl na szefa działu show-biznes w Fakt24.pl
- 22:47 Netflix zawarł kilkuletnią umowę z producentami „Dark”. Powstaną nowe seriale
- 22:48 Nowy skład Komisji Etyki TVP. Wśród powołanych Danuta Dunin-Holecka
- 22:49 „All Together Now” nowym muzycznym show Polsatu. Ruszyły castingi (wideo)
- 22:55 KRRiT ogłasza konkursy na częstotliwości dla Warszawy i Krakowa
- 23:00 „Barwy szczęścia” zdecydowanym liderem rynku. Serial zarobił 126,68 mln zł z reklam
- 23:03 16 mln widzów zobaczyło mecz Polska-Senegal według MOR
- 23:05 Fabiański i Błaszczykowski wpływają na sprzedaż reklamowanych marek bardziej niż Glik i Grosicki, Lewandowski zdecydowanie na czele
- 23:15 Startuje „Lato z radiem” z jednym festiwalem muzycznym. Politykę skomentują Gociek, Feusette, Lisiewicz i Ziemkiewicz
- 23:22 TVN i nc+ zadowolone z przyjęcia klientów wspólnej oferty Player+. „Możemy już mówić o masowości”
- 23:33 Sąd nie zgodził na roczny zakaz pisania o Żandarmerii Wojskowej przez dziennikarzy Onetu po tekstach o mobbingu
- 23:44 Nadawcy radiofonii komercyjnych negatywnie o technologii DAB+. „Nie ma przyszłości”