Średnia widownia „Barw szczęścia” w okresie od 21 sierpnia 2016 roku do 9 czerwca 2017 roku wyniosła 3,21 mln osób. Przełożyło się to na 21,41 proc. udziału w rynku telewizyjnym wśród wszystkich widzów, 15,53 proc. w grupie komercyjnej 16-49 oraz 17,14 proc. w grupie 16-59 - wynika z danych Nielsen Audience Measurement, opracowanych przez portal Wirtualenemedia.pl. Serial na antenie TVP2 emitowany był od poniedziałku do piątku o godz. 20.10.
##NEWS https://www.wirtualnemedia.pl/ogladalnosc-na-dobre-i-na-zle-w-sezonie-2017-2018,7171444667872897a ##
Najchętniej oglądany odcinek obyczajowej produkcji wyemitowano 30 stycznia br. Przed telewizorami zgromadził on 3,97 mln oglądających.

W poprzednim sezonie „Barwy szczęścia” oglądało o 90 tys. widzów więcej, ale produkcja miała mniejsze udziały w rynku w 4+ i 16-49. W okresie od 22 sierpnia 2016 roku do 9 czerwca 2017 roku serial śledziło średnio 3,30 mln widzów przy udziale na poziomie 21,35 proc. w 4+, 15,46 proc. w 16-49 oraz 17,66 proc. w 16-59.
##NEWS https://www.wirtualnemedia.pl/ogladalnosc-m-jak-milosc-sezon-2017-2018,7171445505906305a ##
TVP2 w czasie emisji „Barw szczęścia” była zdecydowanym liderem w rynku telewizyjnym. Drugie miejsce w tym czasie należało do telewizji TVN, nadającej „Uwagę!” i „Na Wspólnej”, co przełożyło się na 12,38 proc. udziału. Dalej uplasowały się: Polsat (gł. filmy fabularne, „Świat według Kiepskich”, „Nasz nowy dom”, „Wyspa przetrwania” i „Taniec z Gwiazdami”; 8,32 proc. udziału) i TVP1 (gł. „Prognoza pogody”, „Alarm!” i początki różnych programów; 7,20 proc.).

Również wśród widzów w grupie 16-59 Dwójka była liderem. W grupie 16-49 stacja ta uplasowała się tuż za TVN.
Wpływy reklamowe ze 205 premierowych odcinków serialu pokazanych w sezonie 2017/2018 wyniosły 126,68 mln zł. W analogicznym okresie rok wcześniej, kiedy to sezon liczył 203 odcinki, uplasowały się na poziomie 126,18 mln zł (dane cennikowe, bez rabatów).
Nowe odcinki „Barw szczęścia” na antenie TVP2 będzie można oglądać od 20 sierpnia 2018 roku.












